Usluga m-token

m-token

 

Funkcija mobilni token (u nastavku m-token), ugovorena kao samostalna usluga, nalazi se unutar OTPgo mobilne aplikacije te omogućuje 3DS online kupovinu i pristup sustavu e-Građani.

 

Kako postati korisnik m-tokena?

Samostalna usluga m-tokena može se ugovoriti isključivo u poslovnicama OTP banke, a kako biste taj postupak maksimalno ubrzali, savjetujemo vam da prethodno dogovorite sastanak u poslovnici. Korisničke upute, upute za korištenje m-tokena i opće uvjete korištenja usluge možete pronaći u svim poslovnicama OTP banke i na našim web stranicama.

 

Preuzmite aplikaciju OTPgo i aktivirajte funkciju m-token u glavnom izborniku

    

 

 

Usluge

Usluga m-token – ugovorena izvan OTPgo omogućuje:

  • identifikaciju pri pozivu Kontakt centru OTP banke;
  • autorizaciju financijskih i nefinancijskih transakcija zadanih putem telefonskog bankarstva;
  • autorizaciju online kupnje u sklopu programa sigurnosne kupnje 3DS2;
  • pristup usluzi eGrađani

Svi korisnici m-tokena izvan OTPgo  usluge, mogu postati korisnici iste u bilo kojoj poslovnici OTP banke čime postaju korisnici svih funkcionalnosti koje nudi usluga OTPgo

 

Napomene

Upravljanje dnevnim limitima

Jednokratnu izmjenu dnevnog promjenjivog limita moguće je napraviti putem Kontakt centra pozivom na broj 0800 21 00 21 ili 072 21 00 21, a trajno povećanje limita moguće je u bilo kojoj poslovnici OTP banke d.d. ili u kontaktu s vašim Premium, odnosno Privatnim bankarom.

Sigurnost

Tajnost vaših računa i sigurnost obavljanja transakcija osigurana je primjenom fizičkog tokena ili m-tokena koji vam daju jednokratni tajni broj za identifikaciju prilikom ulaska na vaše račune. M-token, kao uslugu koja je dio OTPgo mobilne aplikacije, možete instalirati na mobilne uređaje s operativnim sustavom iOS i Android. Pristup internetskoj vezi potreban je za korištenje OTPgo aplikacije i rad m-tokena.