OTP Asistencija - Pomoć na cesti Classic
Što je OTP Asistencija?
OTP Asistencija je proizvod kojeg je OTP banka pripremila u suradnji s ORYX Asistencijom, a koji klijentu OTP banke omogućava besplatnu tehničku pomoć na cesti. Tehnička Pomoć na cesti Classic uključuje:
-
popravak vozila na putu (sitni popravci koje je moguće obaviti na licu mjesta - istakanje krivo natočenog goriva, dolijevanje goriva, zamjena kotača, zamjena ili punjenje akumulatora i osigurača, otključavanje zaključanog vozila i sl.) ili;
- prijevoz vozila do lokacije po izboru osiguranika
- neograničeno korištenje aplikacije Putni Anđeo
- korištenje zamjenskog vozila u slučaju prometne nesreće
- smještaj za osiguranika u slučaju prometne nesreće
- čuvanje vozila u slučaju kvara ili prometne nesreće
- dostava vozila nakon obavljenog servisa na lokaciju po izboru osiguranika
- neograničeno korištenje aplikacije Putni Anđeo
NAZIV USLUGE |
LIMIT |
Kontakt centar |
0-24h, 365 dana u godini |
Pomoć na cesti (popravak – RH i Europa) |
199,08 EUR |
Prijevoz (šlepanje) vozila (RH i Europa) |
331,81 EUR |
Zamjensko vozilo ili smještaj |
46,45 EUR |
Dostava vozila nakon popravka |
13,27 EUR |
Usluga čuvanja vozila |
2 dana |
Aplikacija Putni anđeo |
Neograničeno |
Kako koristim uslugu?
U slučaju da vozilo nije pokretno ili se njime ne može upravljati na siguran način dovoljno je nazvati kontaktni centar OTP asistencije 0800 0056 (+385 1 6269 813 za pozive iz inozemstva) koji uspostavlja dijagnozu kvara i šalje na teren izvršitelja koji otklanja kvar na licu mjesta ili prevozi vozilo do lokacije po izboru osiguranika.
Kontaktni centar ce organizirati i ostale usluge iz paketa prema potrebi.
Kada mogu koristiti usluge?
OTP Asistenciju možete koristiti u slučaju:
-
prometne nesreće;
-
kvara na vozilu;
-
nemarnog rukovanja vozilom (npr. krivo utočeno gorivo, zaključani ključevi…) ili;
-
vanjskih utjecaja (npr. požar, tuča…)
Putni anđeo
Sustav/aplikacija koji pretvara pametni telefon u sigurnosni uređaj koji procesira i analizira podatke o vožnji. Ako algoritam aplikacije prepozna moguću prometnu nezgodu trenutačno se aktivira automatski poziv prema pozivnom centru ORYX Asistencije (E-Call) te se kontaktira člana, a u slučaju
potrebe i relevantne službe (hitna pomoć, policija, vatrogasci i pomoć na cesti) u svrhu pružanja pomoci.
Osim navedenog, aplikacija ima i mnoge druge funkcionalnosti poput opcije B-Call (pozivanje pomoci na cesti u slučaju nezgode), upozorenja za prebrzu vožnju i preveliku buku u vozilu, dijeljenje vožnje (e-mail, Facebook i ostale društvene mreže, SMS, Viber, Whatsapp i ostale aplikacije).
Korisne informacije
OTP Asistencija glasi na ime i prezime klijenta. Odnosi se na bilo koje osobno vozilo u kojem se klijent nalazi u trenutku potrebe za uslugom, bez obzira na marku, tip i starost vozila i bez obzira bio klijent vlasnik vozila ili ne.
Usluge se naručuju pozivom kontaktnom centru OTP Asistencije na besplatni telefon 0800 0056 (+385 1 6269 813 za pozive iz inozemstva) 0-24h,365 dana u godini.
Detaljne informacije se nalaze u Opcim uvjetima paketa Pomoć na cesti.