OTP Asistencija - Pomoć na cesti Classic

 

Što je OTP Asistencija?

OTP Asistencija je proizvod kojeg je OTP banka pripremila u suradnji s ORYX Asistencijom, a koji klijentu OTP banke omogućava besplatnu tehničku pomoć na cesti. Tehnička Pomoć na cesti Classic uključuje:

  • popravak vozila na putu (sitni popravci koje je moguće obaviti na licu mjesta - istakanje krivo natočenog goriva, dolijevanje goriva, zamjena kotača, zamjena ili punjenje akumulatora i osigurača, otključavanje zaključanog vozila i sl.) ili;
  • prijevoz vozila do lokacije po izboru osiguranika
  • neograničeno korištenje aplikacije Putni Anđeo
  • korištenje zamjenskog vozila u slučaju prometne nesreće
  • smještaj za osiguranika u slučaju prometne nesreće
  • čuvanje vozila u slučaju kvara ili prometne nesreće
  • dostava vozila nakon obavljenog servisa na lokaciju po izboru osiguranika
  • neograničeno korištenje aplikacije Putni Anđeo

 

NAZIV USLUGE

LIMIT

Kontakt centar

0-24h, 365 dana u godini

Pomoć na cesti (popravak – RH i Europa)

199,08 EUR

Prijevoz (šlepanje) vozila (RH i Europa)

331,81 EUR

Zamjensko vozilo ili smještaj

46,45 EUR

Dostava vozila nakon popravka

13,27 EUR

Usluga čuvanja vozila

2 dana

Aplikacija Putni anđeo

Neograničeno

Kako koristim uslugu?

U slučaju da vozilo nije pokretno ili se njime ne može upravljati na siguran način dovoljno je nazvati kontaktni centar OTP asistencije 0800 0056 (+385 1 6269 813 za pozive iz inozemstva) koji uspostavlja dijagnozu kvara i šalje na teren izvršitelja koji otklanja kvar na licu mjesta ili prevozi vozilo do lokacije po izboru osiguranika.

Kontaktni centar ce organizirati i ostale usluge iz paketa prema potrebi.

Kada mogu koristiti usluge?

OTP Asistenciju možete koristiti u slučaju:

  • prometne nesreće;
  • kvara na vozilu;
  • nemarnog rukovanja vozilom (npr. krivo utočeno gorivo, zaključani ključevi…) ili;
  • vanjskih utjecaja (npr. požar, tuča…)

Putni anđeo

Sustav/aplikacija koji pretvara pametni telefon u sigurnosni uređaj koji procesira i analizira podatke o vožnji. Ako algoritam aplikacije prepozna moguću prometnu nezgodu trenutačno se aktivira automatski poziv prema pozivnom centru ORYX Asistencije (E-Call) te se kontaktira člana, a u slučaju

potrebe i relevantne službe (hitna pomoć, policija, vatrogasci i pomoć na cesti) u svrhu pružanja pomoci.

Osim navedenog, aplikacija ima i mnoge druge funkcionalnosti poput opcije B-Call (pozivanje pomoci na cesti u slučaju nezgode), upozorenja za prebrzu vožnju i preveliku buku u vozilu, dijeljenje vožnje (e-mail, Facebook i ostale društvene mreže, SMS, Viber, Whatsapp i ostale aplikacije).

Korisne informacije

OTP Asistencija glasi na ime i prezime klijenta. Odnosi se na bilo koje osobno vozilo u kojem se klijent nalazi u trenutku potrebe za uslugom, bez obzira na marku, tip i starost vozila i bez obzira bio klijent vlasnik vozila ili ne.

Usluge se naručuju pozivom kontaktnom centru OTP Asistencije na besplatni telefon 0800 0056 (+385 1 6269 813 za pozive iz inozemstva) 0-24h,365 dana u godini.

Detaljne informacije se nalaze u Opcim uvjetima paketa Pomoć na cesti.