OTP banka dobila Grand PRix HUOJ-a

Sinoć su u Zagrebu dodijeljene nagrade Hrvatske udruge za odnose s javnošću – Grand PRix. Ta nagrada se dodjeljuje šesti put, u nekoliko kategorija. Ove godine nagrada u kategoriji „Interne komunikacije“ dodijeljena je OTP banci u suradnji s našim savjetnicima iz Hauska & Partner za projekt „Kuhamo vrijednosti“. Nagrada se odnosi na projekt koji smo provodili od svibnja do prosinca prošle godine, a bio je usredotočen na promjenu korporativnog identiteta banke – vrijednosti, vizije, misije i korporativnog slogana. Priliku za sudjelovanjem u određivanju vrijednosti i korporativnog slogana imali su svi zaposlenici OTP banke.

Upravo način na koji smo se odlučili pristupiti promjeni korporativnog identiteta izazvao je pozornost stručnjaka za odnose s javnošću i stručnog žirija HUOJ-a koji ga je odlučio nagraditi za kreativnost, strateški pristup i uključivanje zaposlenika (komunikaciju). Stručni žiri je procijenio da je ovaj projekt primjer vrlo vrijedne prakse u velikim kompanijama koje jednom strateškom pitanju pristupaju na kreativan način. U istoj kategoriji internih komunikacija s nama su se natjecali Zagrebačka banka, Vipnet, Hrvatska pošta i Dialog komunikacije, što nam nagradu čini posebno vrijednom, jer je konkurencija bila jaka. Ovo priznanje struke odnosa s javnošću je poticajno, jer je nagradilo upravo neke od vrijednosti OTP banke – odgovornost, otvorenost i dostupnost.

O dobitnicima u ostalim kategorijama možete pročitati na službenim stranicama HUOJ-a.