JAVNI POZIV ZA PRIKUPLJANJE PONUDA

OTP banka d.d., Domovinskog rata 61, Split, s danom 17.11.2023. godine objavljuje javni poziv za prikupljanje ponuda za kupnju nekretnine opisane pod „Predmet prodaje“ u vlasništvu OTP banke d.d.

I. PREDMET PRODAJE

Predmet prodaje je poslovni prostor (E-15) u prizemlju i na 1. katu poslovno-stambene zgrade u Poreču, Ulica Pietra Kandlera 8B. Korisna površina predmetnog poslovnog prostora iznosi 175,48 m2 te je u planu zgrade označena sa „P15“. U e-prerisu katastarskog plana evidentirana je k.č.br. 574 k.o. Poreč s ucrtanom poslovno-stambenom građevinom. U okolici lokacije nalaze se svi bitni sadržaji. Okružena je građevinama stambene, poslovne, turističke i javne namjene. Prometna povezanost je dobra. Parkiranje je omogućeno na javnom parkingu u neposrednoj blizini.

 

II. UVJETI PRODAJE

Nekretnina se prodaje u skladu s ovim Pozivom i ostalom dokumentacijom za prodaju, prema upisanom zemljišnoknjižnom i katastarskom stanju te u viđenom stanju pr ema načelu „viđeno-kupljeno“.

Zainteresirane osobe prije davanja obvezujuće ponude za kupnju nekretnine mogu dobiti na uvid sljedeće:

  • zemljišnoknjižno i katastarsko stanje nekretnine koja je predmet ovog Poziva i
  • uvid u stanje nekretnine (obaviti obilazak nekretnine).

Ponuđači su dužni dostaviti OTP banci d.d. indikativnu ponudu sa svojim identifikacijskim podacima i kontakt brojevima putem e-maila najkasnije do 27.11.2023.g. do 13:00 sati na sljedeću e-mail adresu: sourcing@otpbanka.hr Mail je potrebno zaštititi lozinkom te lozinku dostaviti isti dan (27.11.2023.) u razdoblju od 14:00 do 14:30 sati na istu e-mail adresu. Ponuđačima koji dostave indikativne ponude, OTP banka d.d. će 29.11.2023. e-mailom dostaviti Izjavu o povjerljivosti i Informacije o prikupljanju podataka. Ponuđači zainteresirani za kupnju predmetne nekretnine dužni su najkasnije do 04.12.2023. dostaviti ovjerene i potpisane navedene dokumente (Izjava o povjerljivosti i Informacije o prikupljanju podataka). Ponuđači zainteresirani za razgled nekretnine, također do 04.12.2023. trebaju uplatiti iznos od 5.000,00 (pettisuća) EUR za razgled nekretnine. Navedeni iznos se nakon razgleda vraća Ponuđaču na račun ili se ubraja u iznos jamčevine koju je potrebno uplatiti ukoliko se planira dati obvezujuća ponuda. Razgled nekretnine bit će organiziran u razdoblju od 05.12.2023. do 07.12.2023. Nakon obavljenog razgleda nekretnine, OTP banka d.d. će 08.12.2023. uputiti Poziv za davanjem obvezujuće ponude svim Ponuđačima koji su dostavili Izjavu o povjerljivosti i Informacije o prikupljanju podataka, oba potpisana i ovjerena dokumenta. Da bi obvezujuća ponuda bila važeća potrebno je uplatiti iznos od 30.000,00 (tridesettisuća) EUR kao jamčevinu za ozbiljnost ponude na račun OTP banke d.d., koji iznos će se uračunati u cijenu ako se radi o izabranom Ponuđaču (dalje u tekstu Kupac) ili će biti vraćen ukoliko se radi o Ponuđaču čija ponuda ne bude prihvaćena od strane OTP banke d.d. Rok za dostavu obvezujućih ponuda i uplata jamčevine za ozbiljnost ponude je 15.12.2023. Iznos je potrebno uplatiti na račun OTP banke d.d. broj: HR5324070001024070003, model: 17, poziv na broj: 500412691009, s opisom plaćanja „Jamčevina za kupnju nekretnine“.

Konačna Odluka o prihvaćanju ponude bit će donesena u razumnom roku uz potpuno diskrecijsko pravo OTP banke d.d. da ne prihvati niti jednu ponudu bez obzira na ponuđene uvjete i bez obveze financijske naknade. OTP banka d.d. ne preuzima obvezu da će ovaj postupak Javnog poziva za prikupljanjem ponuda rezultirati poslovnom transakcijom s jednom ili više strana, pri čemu nije dužna dostaviti razloge za donesenu odluku. OTP banka d.d. zadržava pravo zatražiti revidirane ponude, promijeniti ili otkazati ovaj poziv za prikupljanjem ponuda u bilo koje vrijeme i bez davanja obrazloženja te nema nikakvu obvezu prema Ponuđaču koji je dostavio ponudu. Ukoliko ponuda najboljeg Ponuđača bude prihvaćena, a on ipak odustane, OTP banka d.d. će zadržati navedeni iznos jamčevine za kupnju nekretnine. Nakon prihvaćanja ponude OTP banka d.d. će najkasnije u roku od 60 (šezdeset) dana ponuditi Kupcu sklapanje Kupoprodajnog ugovora koji je Kupac dužan sklopiti u roku od 15 (petnaest) dana od dana zaprimanja nacrta predmetnog Kupoprodajnog ugovora.

III. NAPOMENE

 

  •  Sva dokumentacija i ponude dostavljaju se na e-mail adresu:sourcing@otpbanka.hr
  • Sve informacije u vezi nekretnine koja je predmet prodaje, mogu se dobiti i u OTP banci d.d. putem e-mail adrese: sourcing@otpbanka.hr, svakim radnim danom u vremenu od 09:00 do 16:00 sati.