OTP Asistencija - Pomoć u kući

Što je OTP kućna asistencija?

OTP kućna asistencija (dalje u tekstu Pomoć u kući) je proizvod kojeg je OTP banka pripremila u suradnji s ORYX Asistencijom, a koji klijentima OTP banke, korisnicima paketa OTP Standard i OTP Senior Plus, omogućava organizaciju pomoći u hitnim slučajevima te obavlja popravak i otklanja kvar koji je nastao u stanu ili kući.

Hitnim slučajevima smatraju se iznenadni i neočekivani događaji koji, ukoliko se ne spriječe, mogu uzrokovati daljnje oštećenje nekretnine, ugrožavaju zdravlje ili sigurnost stanara ili uzrokuju njihov neadekvatan boravak u objektu zbog nastale štete.

Pomoć u kući pokriva usluge:

  • Vodoinstalatera (kvar vodovodnih i kanalizacijskih cijevi) 
  • Električara (kvar električnih instalacija i sustava i električnog grijanja)
  • Bravara (u slučaju nemogućnosti ulaska u objekt, gubljenja/loma ključeva ili kvara na bravi)
  • Stolara (u slučaju loma okvira prozora ili vrata, onemogućeno zatvaranje prozora ili vrata)
  • Staklara (zamjena stakla nužna za siguran boravak)

 

Naziv usluge Limit
Usluge vodoinstalatera 1.200,00 kn godišnje
Usluge električara
Usluge bravara
Usluge staklara i stolara

Pomoć u kući dostupna je 24 sata na dan 365 dana na području cijelog teritorija Republike Hrvatske.

Kako usluga radi?

Odmah nakon nastanka hitnog slučaja potrebno je nazvati kontaktni centar OTP Asistencije na besplatni broj 0800 0056 koji uspostavlja dijagnozu kvara i u što kraćem roku šalje na teren izvršitelja koji otklanja kvar.

Korisne informacije

Pomoć u kući glasi na ime i prezime klijenta i adresu registriranu u Banci. Jednom u toku godine klijent ima mogućnost promijeniti adresu nekretnine u pokriću (npr. radi preseljenja). Pomoć u kući moguće je koristiti višekratno za vrijeme trajanja pokrića do limita definiranih Općim uvjetima.

Detaljne informacije se nalaze u Općim uvjetima paketa Pomoć u kući.