OTP banka na EU days u Dubrovniku

Case Study: OTP banka na TikToku – EU days Dubrovnik

Želiš stvarati trendove? Okupi ekipu za EU days u Dubrovniku, napravite nešto novo, drugačije i kreativno i osvojite 1000 eura na Visa web prepaid kartici!

Što trebam napraviti?

Razmislite o tome kako bi banke mogle bolje komunicirati s mladima na TikToku. Osmislite strategiju za vašu generaciju, a usput recite što je "YES", a što je veliki "NO" za TikTok banke. Što vam je cringe, a što fora? Želimo čuti vašu perspektivu!

Tko može sudjelovati?

Okupi ekipu ili se prijavi samostalno – izbor je tvoj. Budite kreativni, smislite ideje i pokažite nam ih kako vama najviše odgovara: prezentacija, video, grafički prikaz, TikTok klip... odluka o formatu je potpuno na vama!
Ekipa se može sastojati od najviše pet članova. Bitno je samo da barem jedan predstavnik tima dolazi na EU days u Dubrovnik 24. ili 25. listopada 2024. kako bi kratko predstavio rješenje.

Kako funkcionira case study?

Case study kreiran je za sudionike, odnosno posjetitelje EU days Dubrovnik koji se održava 24. i 25. listopada 2024. u Studentskom domu Dubrovnik. Ako se želiš priključiti, rješenje nam dostavljaš prije događaja, a na samom događaju ga kratko prezentiraš stručnom žiriju (pet do deset minuta) – to može biti video, prezentacija, nastup, što god vam padne na pamet, a žiri će, potom, nagraditi najkreativnije rješenje. Sami birate jedan od dva ponuđena termina prezentiranja, a svaki dan najkreativniji tim osvaja nagradu.

Rješenje je potrebno dostaviti najkasnije do 23. listopada 2024. u 22 sata na e-adresu info@otpbanka.hr uz naslov „Prijava case study rješenja – EU days“ i željeni termin prezentiranja.

Termini prezentacija rješenja:

  • 24. listopada u 14:15 ili
  • 25. listopada u 12:30.

Napomena: za preuzimanje nagrade potrebna je ugovorena Visa web prepaid kartica koja je bez naknade za srednjoškolce i studente unutar besplatnog paketa OTP Indeks ili OTP e-Indeks.

Zašto sudjelovati?

Osim što možeš osvojiti izvrsnu nagradu, ovo je prilika da pokažeš kako tvoja generacija vidi budućnost bankarstva na društvenim mrežama. Tvoj glas je bitan – iskoristi svoju kreativnost i zadivi nas svojom vizijom.

Čekamo vaše ideje!