Telefonsko bankarstvo

Pozivom na broj telefona 072 201 555 pristupate Kontakt centru OTP banke koji vam otvara niz mogućnosti u upravljanju vašim financijama. Bilo da se samo želite informirati o poslovanju i proizvodima/uslugama OTP banke, stanju svog računa ili izvršiti transakciju, sve to jednostavno možete ostvariti uz pomoć govornog automata, 24 sata dnevno, 365 dana u godini ili našeg operatera od ponedjeljka do petka od 8 do 21.30 a subotom od 8 do 13.00 sati.

Usluge

Transakcije

  • plaćanja u kunama unutar i izvan OTP banke
  • prijenosi s računa na račun unutar Banke
  • kupoprodaja deviza
  • prijenos na planiranu štednju i dječju planiranu štednju
  • plaćanje rate kredita u OTP banci
  • plaćanje Visa i MasterCard revolving kredita
  • ugovaranje oročene štednje uz kamatnu stopu za 0,10 postotnih poena veću od vrijedeće kamatne stope i mogućnost odabira roka oročenja od 15 dana - usluga Štednja direkt
  • prijava izgubljene/ukradene kartice ili problema s karticom
  • kupnja i prodaja udjela u investicijskim fondovima OTP Invest d.o.o.

Informacije

Reklamacije

  • mogućnost prijava reklamacija

Identifikacija

  • Vrste identifikacije:
    • Bez identifikacije - ukoliko tražite informacije o poslovanju i proizvodima/uslugama OTP banke, identifikacija nije potrebna.
    • Identifikacija putem broja računa i PIN-a - koristi se ukoliko vas interesira stanje računa ili ostalih poslova ugovorenih u OTP banci.
    • Identifikacija putem tokena - koristi se ukoliko osim provjere stanja računa, i ostalih poslova ugovorenih u OTP banci, želite obaviti transakciju.

OTP m-token

OTP m-token je skraćeni naziv za aplikaciju OTP mobilni token namijenjenu pametnim mobilnim telefonima. Potpuno jednako kao i klasični token uređaj ova vam aplikacija daje jednokratni tajni broj koji koristite za identifikaciju prilikom pristupa vašim računima kod korištenja usluga Internet i Telefonsko bankarstvo.

 

     

 

OTP m-token možete instalirati na mobilne uređaje s operativnim sustavima iOS i Android, a za rad aplikacije nije potreban pristup Internetu. Pristup internetu putem mobilnog telefona potreban je samo za preuzimanje i aktivaciju aplikacije te za izmjenu PIN-a. Proširite funkcionalnost vašeg mobilnog uređaja i pristupite uslugama Telefonsko ili Internet bankarstvo i kada vam vaš token nije pri ruci.

 

Kako postati korisnikom OTPdirekta?

Sve što trebate napraviti je popuniti Zahtjev i donijeti ga u bilo koju poslovnicu OTP banke. Djelatnici u poslovnici dat će vam token za korištenje usluge, a PIN za korištenje tokena stići će poštom na vašu adresu. Korisničke upute, upute za korištenje tokena i opće uvjete korištenja usluge OTPdirekt možete pronaći i u svim poslovnicama OTP banke. Ako ste korisnik usluge eLEMENT@ Internet bankarstvo možete automatski, bez zahtjeva, besplatno koristiti Telefonsko bankarstvo.