Telefonsko bankarstvo za građane

Telefonsko bankarstvo za građane

Bez obzira na to želite li se informirati o poslovanju, proizvodima ili uslugama OTP banke, stanju svog računa, izvršiti transakciju ili nešto drugo, obratite se Kontakt centru OTP banke i poslujte s bankom jednostavnije i bez odlaska u poslovnicu. Telefonska, audio, video ili chat komunikacija stoji vam na raspolaganju, vi se samo trebate odlučiti što vam najviše odgovara.

OTP banka d.d. kontinuirano radi na unaprjeđenju poslovnih procesa kako bi svojim klijentima olakšala poslovanje s bankom kada god je to moguće. Stoga su nove opcije komunikacije koje smo predstavili našim klijentima - video, audio i chat, samo još jedan korak prema ostvarivanju našeg konačnog cilja, a to je omogućiti klijentima i ne klijentima banke provođenje svih radnji i transakcija bez potrebe za dolaskom u poslovnicu kako bi sve usluge banke bile dostupne svima gdje god se nalazili.

 

Kako pristupiti uslugama Kontakt centra?

Pristup uslugama Kontakt centra banke nikad nije bio jednostavniji i raznovrsniji. Odaberite jednu od niže navedenih opcija za više detalja kako im pristupiti:

Telefonski razgovor

Pozivom na broj 0800 21 00 21 ili 072 21 00 21 s područja Republike Hrvatske, odnosno 021 55 91 10 iz inozemstva, u mogućnosti ste doznati sve informacije iz prve ruke ili provoditi financijske transakcije ukoliko ste korisnik token uređaja ili mtoken funkcionalnosti u sklopu aplikacije OTP banke d.d. Sve to možete ostvariti uz pomoć našeg operatera od ponedjeljka do petka od 8:00 do 20:30, a subotom od 8:00 do 13:00 sati, dok je za sve hitne prijave na raspolaganju operater banke 24h.

Audio razgovor

Neovisno o tome nalazite li se u inozemstvu ili na području Republike Hrvatske, omogućen vam je razgovor s operaterom putem Internet veze. Audio pozivu možete pristupiti putem web stranice banke i/ili usluge Internet bankarstvo uz pomoć widgeta u donjem desnom kutu ekrana uređaja s kojeg ste pristupili web stranici/usluzi, odnosno putem aplikacije OTP banke d.d. uz pomoć ikone „Korisnička podrška“. Pristup operateru za audio razgovor moguć je od ponedjeljka do petka od 8:00 do 20:30 te subotom od 8:00 do 13:00 sati.

Video razgovor

Doživite iskustvo kao da se nalazite u poslovnici iz udobnosti naslonjača svojeg doma! Kao i kod audio poziva, uspostavite razgovor s operaterom putem Internet veze neovisno o tome gdje se nalazili. Video poziv možete uspostaviti putem web stranice banke i/ili usluge Internet bankarstvo uz pomoć widgeta u donjem desnom kutu ekrana uređaja s kojeg ste pristupili web stranici/usluzi, odnosno putem aplikacije OTP banke d.d. uz pomoć ikone „Korisnička

Chat (dopisivanje)

Više volite dopisivanje umjesto klasičnog razgovora, stupite u kontakt s operaterima OTP banke i chatanjem dođite do potrebnih informacija. Chat komunikaciju uspostavite putem web stranice banke i/ili usluge Internet bankarstvo uz pomoć widgeta u donjem desnom kutu ekrana uređaja s kojeg ste pristupili web stranici/usluzi, odnosno putem aplikacije OTP banke d.d. uz pomoć ikone „Korisnička podrška“. Chatanje sa operaterom OTP banke moguće je od ponedjeljka do petka od 8:00 do 20:30 te subotom od 8:00 do 13:00 sati.

Govorni automat

24 sata dnevno, 365 dana u godini, tu je govorni automat OTP banke! Pozivom na broj0800 21 00 21 ili 072 21 00 21 s područja Republike Hrvatske, odnosno 021 55 91 10 iz inozemstva, dođite do informacija o stanju vašeg kunskog ili deviznog računa te tečajnim listama banke.

Preciznu shemu izbornika pri uspostavi telefonskog razgovora i govornog automata možete pronaći ovdje.

 

Usluge

U sklopu gore navedenih opcija za pristup uslugama Kontakt centra, pozivatelj je u mogućnosti provoditi financijske transakcije, doznati sve njemu važne informacije koje se tiču njegovog poslovanja s bankom te doći do svih općih informacija vezanih uz poslovanje s bankom. Ugovorite besplatno mtoken funkcionalnost i na raspolaganju će vam, uz sve značajke predmetne funkcionalnosti, biti dostupna i cijela lepeza mogućnosti provođenja transakcija putem Kontakt centra.

Financijske transakcije

  • Plaćanja i najava plaćanja u kunama unutar i izvan OTP banke
  • Prijenosi s računa na račun unutar OTP banke
  • Kupoprodaja deviza
  • Prijenos na planiranu štednju i dječju planiranu štednju
  • Uplata rata aktivnih kredita u OTP banci
  • Plaćanje Visa i Mastercard revolving kredita
  • Ugovaranje oročene štednje uz kamatnu stopu za 0,10 postotnih poena veću od vrijedeće kamatne stope uz mogućnost oročenja na rok od samo 15 dana korištenjem usluge Štednja direkt
  • Prijava izgubljene ili ukradene kartice ili problema s karticom
  • Kupnja i prodaja udjela u investicijskim fondovima OTP Investa d.o.o.

Informacije o poslovanju klijenta

  • Informacije o stanju i prometu po računima, kreditima, oročenjima, punomoćima, jamstvima, ugovorenim trajnim nalozima i izravnim terećenjima
  • Pregled podataka po Visa i Mastercard kreditnim i prepaid karticama
  • Mogućnost prijava reklamacija
  • Pregled stanja udjela u investicijskim fondovima, uz ostale korisne informacije

Opće Informacije o poslovanju s bankom

  • Upit na tečajnu listu;
  • Informativni izračun uz kalkulator depozita, kredita i valuta
  • Pomoć za korisnike Internet bankarstva
  • Upute za rukovanje govornim automatom
  • Razne informacije o proizvodima/uslugama i poslovanju OTP banke