Imate knjigovodstveni servis?

Imate knjigovodstveni servis?

 

Neka vaš svakodnevni posao bude jednostavniji uz usluge OTP banke. Upoznajte se s našom posebnom ponudom za knjigovođe...

Usluge za vas

Paket OTP knjigovođa

Uz paket OTP Knjigovođa većinu proizvoda i usluga za mala poduzeća i obrtnike možete koristiti povoljnijim uvjetima u odnosu na redovnu ponudu, a vođenje kunskog računa za redovno poslovanje je za vas besplatno. Korištenjem usluge eLEMENT@ Internet bankarstvo za mala poduzeća i obrtnike unutar paketa, koristeći svoju smart karticu ili token možete obavljati preglede i plaćanja po svojim i računima svojih klijenata, ovisno o razini ovlasti koje vam vaši klijenti dodijele.

 

eLEMENT@ Internet bankarstvo

eLEMENT@ Internet bankarstvo OTP banke usluga je koja vam omogućuje potpunu financijsku kontrolu. Uz eLEMENT@ smart karticu, PKI USB stick i token u bilo kojem trenutku i u bilo kojem dijelu svijetaimate potpuni pregled nad svojim financijskim poslovanjem uz povoljne naknade.

Koristeći uslugu „Knjigovodstveni servisi“ poslovanje po računima vaših klijenata može biti još brže i efikasnije. Naime usluga „Knjigovodstveni servisi“ vam uz sve postojeće mogućnosti eLEMENT@-e omogućuje i: 

  • obavljanje platnog prometa za vaše klijente bez potrebe odlaska u Banku.  
  • pregled poslovanja i ispis izvoda za račune vaših klijenata
  • poslovanje uz povoljnije naknade (u odnosu na ostale kanale obavljanja platnog prometa)
  • online dodjelu ovlasti vašim zaposlenicima

Ugovaranje i korištenje usluge „Knjigovodstveni servisi“ ne povećava mjesečnu naknadu za korištenje vaše eLEMENT@-e i eLEMENT@-e koju koriste vaši klijenti. Dakle, sve navedene pogodnosti možete koristiti uz jedinstvenu naknadu kao i za poslovanje samo po vašim računima.

 

Krediti za obrtna sredstva

Vaše poslovanje možemo efikasno podržati kreditima za obrtna sredstva. Kredit za obrtna sredstva odobrava se za potrebe kao što su tekuća plaćanja, nabavka materijala i sirovina koje se koriste za ulaganja u proizvodnju. Rok povrata kredita je do 1 godine, a dinamika otplate ugovara se s klijentom (mjesečno, tromjesečno, polugodišnje...). Iznos kredita ovisi o kreditnoj sposobnosti klijenta.

 

Minus po žiro računu

Najbolji način za usklađivanje prihoda i rashoda na vašem poslovnom računu. Mogući iznos dozvoljenog minusa ovisi o kreditnoj sposobnosti poslovnog subjekta. Ne morate koristiti cijeli iznos odobrenog minusa već onaj iznos koji vam je potreban. Kamata se plaća samo na iskorišteni dio odobrenog minusa, a ne na ukupni iznos koji vam je odobren. Otplata Minusa po računu poslovnog subjekta vrši se iz tekućeg poslovanja, a najkasnije do ugovorenog roka korištenja.