OTP m-banking

OTP banka d.d. Hrvatska svoju ponudu proizvoda i usluga dopunila je aplikacijom mobilnog bankarstva pod nazivom OTP m-banking koja je namijenjena korisnicima pametnih telefona baziranih na Android i iOS operativnim sustavima. Aplikacija omogućuje razne preglede po prometnim i štednim računima, različite financijske transakcije, te ostale funkcionalnosti koje su navedene u listi koja slijedi.

 

Funkcionalnosti aplikacije

Otvoreni dio aplikacije

  • Prijava u OTP m-banking
  • Prijava u OTP m-token (aplikacija m-token se zasebno aktivira, upute možete naći ovdje)
  • Demo verzija u kojoj se mogu pregledati sve funkcionalnosti aplikacije
  • Uvid u važeću tečajnu listu i arhivu tečajeva
  • Navigaciju prema najbližoj poslovnici ili bankomatu OTP banke
  • Mogućnost deaktivacije m-banking računa (deaktivacija računa ne povlači raskid ugovora, već nudi reset podataka same aplikacije; za ponovno korištenje aplikacije potrebno je zatražiti aktivacijske ključeve u poslovnici ili putem Internet bankarstva)
  • Mogućnost deaktivacije m-token računa (deaktivacija računa ne povlači raskid ugovora, već nudi reset podataka same aplikacije; za ponovno korištenje aplikacije potrebno je zatražiti aktivacijske ključeve u poslovnici ili putem Internet bankarstva)
 

Sadržaj zaslona informacije i pomoć:

  • Informacije o OTP banci
  • Korisnička podrška (poziv kontakt centra OTP banke)
  • Prijava izgubljene/ukradene kartice
  • E-mail -> helpdesk služba
  • Online uputstva - mobilno bankarstvo
  • WEB stranice OTP banke (poveznica / link)
  • Investicijski fondovi WEB (poveznica / link)
  • Mobilno bankarstvo - info o verziji aplikacije
 

Zatvoreni dio aplikacije

  • Zadavanje kunskih platnih naloga u banci i izvan banke uz mogućnost najave 
  • Zadavanje kunskih platnih naloga uz očitavanje 2D bar koda
  • Zadavanje naloga internih prijenosa
  • Pregled i plaćanje pristiglih e-računa
  • Kupovina GSM bonova
  • Kupoprodaja deviza
  • Pohrana i ažuriranje predložaka platnih naloga i internih prijenosa
  • Preglede zadanih naloga po statusu i željenom periodu
  • Pregled detalja bankovnih kartica i promet po računu bankovnih kartica
  • Prijenos na/sa prepaid kartica
  • Prijenos na kreditnu karticu
  • Pregled podataka o računima i promet računa
  • Pregled detalja oročenja
  • Pregled detalja aktivnih kredita
  • Prijenos na kredit
  • Pregled stanja udjela u investicijskim fondovima, uz ostale korisne informacije
  • Pregled aktivnih trajnih naloga
  • Tečajna lista
  • Kalkulator štednje
  • Kalkulator kredita
  • Poštanski pretinac (mailbox) 
  • Razne korisne informacije i automatske poveznice 
  • Program vjernosti OTPetica

Sigurnost aplikacije

Korištenje OTP m-banking aplikacije za pametne mobilne telefone je potpuno sigurno. Aplikacija je zaštićena PIN-om koji je poznat samo vlasniku mobilnog uređaja. Uz implementirani softverski token aplikacija osigurava potpunu sigurnost korisnika u slučaju krađe ili gubitka mobilnog uređaja. Podaci vezani uz račune i PIN ne pohranjuju se u mobitel, čime je zajamčena tajnost podataka. Aplikacija se automatski isključuje nakon 3 minute nekorištenja, a u slučaju 3 uzastopna unosa pogrešnog PIN-a se automatski zaključava čime je dodatno osigurana od neželjenog pristupa.

Kako instalirati aplikaciju?

Aplikaciju je moguće instalirati na mobilne uređaje s operativnim sustavima Android OS te iOS.

Puni naziv aplikacije je: OTP m-banking HR

Linkovi za preuzimanje aplikacije su Android ->Google Play te iOS (Apple iPhone) ->AppStore

NAPOMENA: Obje verzije aplikacije imaju potpuno jednaku funkcionalnost. Zbog određenih specifičnosti platformi postoje manje razlike u izgledu zaslona aplikacija i pozivanju određenih funkcija. U ovoj uputi kombinirano su se koristile preslike zaslona Android i iOS verzije aplikacije, te se na par primjera navode ključne razlike u dijelovima bitnim za pozivanje pojedinih funkcija.

Korisnik, klijent banke, može aktivirati samo jednu aplikaciju OTP m-banking na jedan mobilni uređaj.

Za preuzimanje aplikacije nije potrebna prethodna aktivacija usluge u banci ili putem internet bankarstva. Tako preuzeta aplikacija imati će značajno ograničen broj funkcija. Za potpunu funkcionalnost aplikacije potrebna je aktivacija aplikacije u poslovnici OTP banke ili putem internet bankarstva.

Nakon ugovaranja usluge OTP m-banking u poslovnici banke dobije se korisnički identifikator, a budućem korisniku aplikacije automatizmom se isporučuju dvije SMS poruke. Prva poruka sadrži poveznicu (link) za preuzimanje aplikacije na online prodajnom mjestu (App Store / Google Play) ovisno o tipu mobilnog uređaja. Druga SMS poruka sadrži informaciju o inicijalnoj zaporci koju je potrebno unijeti prilikom aktivacije m-banking funkcionalnosti. Potrebno je voditi računa da je na bazi OTP banke pohranjen ispravan broj mobilnog uređaja.

Ukoliko se usluga OTP m-banking ugovori putem internet bankarstva, budućem korisniku se šalje samo jedan SMS sa poveznicom (link) za preuzimanje aplikacije na online distribucijskim centrima. Potrebno je voditi računa da je na bazi OTP banke pohranjen ispravan broj mobilnog uređaja. Ukoliko broj mobitela pohranjen na bazi OTP banke nije ispravno unesen isti je potrebno ažurirati u opciji "osobni podaci". Potrebni aktivacijski kodovi prikazuju se na zaslonu računala u okruženju internet bankarstva.

Potvrdom poveznice (linka) dostavljenog putem SMS poruke započinje se postupak preuzimanja (download) aplikacije na mobilni uređaj sa Apple Store ili s Google Play, ovisno o uređaju koji se koristi. Prepoznavanje tipa uređaja je automatsko. Ukoliko iz nekog razloga preuzimanje aplikacije pomoću poveznice (linka) dostavljene SMS porukom ne uspije, aplikaciju je moguće preuzeti na uobičajen način kao i bilo koju drugu aplikaciju namijenjenu pametnim telefonima.

Za preuzimanje aplikacije OTP m-banking potrebno je osigurati internet vezu na mobilnom uređaju. Potvrdno odgovorite na upit o preuzimanju. Preuzimanje i instaliranje aplikacije dio su automatiziranog procesa.

Preuzimanje aplikacije

Android QR kod

Android OS

Iphone QR kod

iOS

Kako aktivirati aplikaciju?

Nakon preuzimanja i instalacije aplikacije na Vaš mobilni uređaj, odnosno preuzimanja Korisničkog identifikatora i Inicijalne zaporke, potrebno je pristupiti procesu aktivacije aplikacije.

Prilikom prvog pokretanja aplikacije za korisnike android uređaja, a ukoliko Vas aplikacija to zatraži, potrebno je dopustiti sljedeće:

  • da ista može uspostavljati telefonske pozive i upravljati njima
  • da može pristupati fotografijama, medijima i datotekama
  • da može pristupiti lokaciji uređaja, te
  • da može snimati fotografije i videozapise.

Po omogućavanju pristupa Vašem mobilnom uređaju, odabire se jedna od OTP mobilnih aplikacija pri čemu se otvara ekran za unos Korisničkog identifikatora i Inicijalne zaporke.

NAPOMENA:
Ako ste pristupili aktivaciji aplikacije bez da ste istoj dopustili pristup jednoj od gore navedenih funkcionalnosti Vašeg mobilnog uređaja, aplikacija se neće aktivirati.

Kako bi omogućili rad u mobilnoj aplikaciji moguće su dvije opcije:

  • U Postavkama Vašeg mobilnog uređaja, potrebno je pod instaliranim aplikacijama izmijeniti „Dopuštenja“ za mobilnu aplikaciju OTP banke na način da omogućite pristup traženim funkcionalnostima Vašeg mobilnog uređaja
  • Deinstalacija, te ponovna instalacija aplikacije uz prihvaćanje svih zatraženih dozvola za pristup funkcionalnostima Vašeg mobilnog uređaja.

Sljedeći korak nakon unosa Korisničkog identifikatora i Inicijalne zaporke je odabir i unos PIN-a za sva buduća korištenja aplikacije.

Prvi unos PIN-a potrebno je potvrditi ponovljenim unosom istoga. Definirani PIN će služiti za sva buduća korištenja aplikacije, a može sadržavati najmanje 4, odnosno najviše 10 znamenaka.

Korisnik u svakom trenutku može promijeniti PIN.

Ukoliko je PIN previše jednostavan (npr. 1234 ili 1111), aplikacija će na to upozoriti korisnika i tražiti će ponavljanje postupka.

Ukoliko imate problema sa instalacijom ili aktivacijom mobilne aplikacije, ili ukoliko imate dodatnih pitanja vezano za rad same aplikacije možete se obratiti službi pomoći za Internet bankarstvo (Helpdesk) redovnim kontakt centar kanalom na telefon 1555, nakon javljanja govornog automata birati opciju 3, ili na mail adresu helpdesk@otpbanka.hr.

Pokretanje aplikacije

OTP m-banking

Za pokretanje aplikacije OTP m-banking korisnik obavezno mora unijeti PIN.

Nakon potvrde na ikonu sa natpisom "m-banking prijava"  korisniku će se prikazati sučelje redovnog unosa PIN-a, a nakon unosa PIN-a na zaslonu ulazi se u glavni izbornik OTP m-banking aplikacije.

Odabirom željene funkcije prelazi se u slijedne zaslone koje korisnika intuitivno vode do zaključenja transakcije. Generalno se funkcije mogu podijeliti u tri skupine, a to su financijske transakcije, pregledne transakcije i informativne transakcije.

Na iOS mobilnim uređajima tipka "odjava" korisnika vraća na zaslone za prijavu.

Na Android mobilnim uređajima funkcija odjave nalazi se u skrivenom izborniku opcija, karakterističnom za Android platforme.

OTP m-banking
 

Funkcije glavnog izbornika

OTP m-banking

Plaćanja

Funkcija "Plaćanja" omogućuje zadavanje platnih naloga na račune poslovnih subjekata u OTP banci i svim kunskim računima u drugim bankama, skeniranje 2D bar koda na uplatnici u cilju plaćanja iste, interne prijenose između računa klijenata banke, pregled i plaćanje e-računa, kupovinu GSM bonova, kupovinu i prodaju strane valute, te rad sa predlošcima.

OTP m-banking

Računi

Funkcija "Računi" omogućuje uvid u detalje svih vlasničkih i opunomoćeničkih računa, promet računa te detalje transakcija knjiženih po računu. Prikazuju se podatci za: tekuće račune, devizne račune, žiro račune, štedne račune.

OTP m-banking

Oročenja

Funkcija "Oročenja" omogućuje pregled svih aktivnih vlastitih i opunomoćeničkih aktivnih štednji, sa prikazom svih detalja štednje. Prikazuju se podaci o standardnoj štednji, planiranoj štednji, dječjoj planiranoj štednji...

OTP m-banking

Kartice

Funkcija "Kartice" omogućuje pregled detalja svih vlasničkih i dodatnih kartica (kreditne, WEB, prepaid). Pored uvida u detalje kartica moguć je pregled prometa računa kartice, te prijenos sa i na račune bankovnih kartica.

OTP m-banking

Krediti

Funkcija "Kredit" omogućuje pregled detalja aktivnih kredita, te prijenos sredstava na iste.

OTP m-banking

Investicijski fondovi

Funkcija "Investicijski fondovi" omogućuje uvid u pregled stanja udjela u svim fondovima OTP Investa, s dodatnim korisnim podacima o fondovima.

OTP m-banking

Kalkulatori

Funkcija "Kalkulatori" korisniku nudi dva tipa kalkulatora i to: štedni tj. depozitni kalkulator i kreditni kalkulator, a rezultati izračuna su samo informativnog karaktera, te ničim ne obvezuju banku.

OTP m-banking

Tečajna lista

Funkcija "Tečajna lista" nudi uvid u sve tečajeve za tekući dan ili iz arhive ovisno o zadanom datumu traženog tečaja, te kalkulator za konvertiranje valuta čiji rezultati su informativnog karaktera i ničim ne obvezuju banku. Prikazuju se kupovni i prodajni za efektivu, srednji tečaj, te kupovni i prodajni za devize, uz ponuđene valute: AUD, CAD, CZK, DKK, HUF, JPY, NOK, SEK, CHF, GBP, USD, EUR, PLN, RUB, RSD, RON , BGN i BAM.

OTP m-banking

Trajni nalozi

Funkcija "Trajni nalozi" omogućuje pregled detalja aktivnih trajnih naloga. Prikazuju se podaci o internim, individualnim i eksternim trajnim nalozima.

OTP m-banking

Poruke

Funkcija "Poruke" predstavlja interni poštanski pretinac za poruke o provedenim ili odbijenim platnim nalozima u najavi, statusu zahtjeva za izdavanje bankovnih kartica i slično. Broj koji se nalazi u zagradama desno od naziva korisniku daje informaciju o broju nepročitanih poruka koje se nalaze u poštanskom pretincu.

OTP m-banking

Postavke

Funkcija "Postavke" korisniku nudi mogućnost promjene jezika (Hrvatski, Engleski, Mađarski), te izmjene PIN-a koji služi za ulazak u m-banking funkcionalnost aplikacije. PIN je niz od minimalno 4 do maksimalno 10 znamenaka. Pogrešnim unosom PIN-a (3 puta) moguće je napraviti zaključavanje aplikacije. U tom slučaju potrebno je obratiti se u poslovnicu za pokretanje postupka redistribucije korisničkog identifikatora i jednokratne zaporke. Isto je moguće napraviti i putem internet bankarstva.

OTP m-banking

Informacije i pomoć

Funkcija "Informacije i pomoć" korisniku nudi niz korisnih informacija i poveznica. Tu se nalaze svi bitni kontakt podatci za OTP banku, automatsko pozivanje kontakt centra, opcija prijave izgubljene ili ukradene bankovne kratice, e-mail adresa službe pomoći, poveznice na web stranice OTP banke i OTP Invest-a. U istom izborniku moguća je provjera verzije aplikacije - "Mobilno bankarstvo - info".

Platni nalozi

Transakcija "Platni nalozi" omogućuje korisniku zadavanje platnih naloga prema računima poslovnih subjekata u OTP banci i svim kunskim računima u drugim bankama. Sa predmetnom transakcijom moguće je zadati platni nalog na tekući dan ili najaviti plaćanje za neki drugi proizvoljan datum. Platni nalog je moguće unijeti popunjavanjem obaveznih polja ili pozivanjem podataka iz pohranjenih predložaka. Predlošci pohranjeni putem internet bankarstva OTP banke vidljivi su u aplikaciji OTP m-banking i mogu se koristiti bez ograničenja.

Slijed unosa platnog naloga:

  1. Plaćanja 
  2. Platni nalozi
  3. Odabir računa sa kojeg se plaća (račun terećenja)
  4. Unos podataka o primatelju ili učitavanje predloška
  5. Unos dodatnih podataka (opcionalno)
  6. Potvrda na opciju "Plati"
  7. Potvrda kontrolnog zaslona ili odustajanje (povratak u nalog)
  8. Unos PIN-a i potvrda
  9. Odgovor na pitanje da li se nalog želi spremiti u predloške
  10. Ako je odgovor NE - završava se transakcija
  11. Ako je odgovor DA - Upisati naziv predloška i radnju u smislu pohrane potpuno novog predloška ili samo ažuriranje postojećeg predloška.

Skeniranje uplatnice

Polja platnog naloga moguće je popuniti automatizmom skeniranjem 2D bar koda na uplatnici. Iniciranje funkcije skeniranja 2D bar koda vrši se sa transakcijom "Platni nalog 2D bar kod"

OTP m-banking

OTP m-banking

Slijed unosa platnog naloga korištenjem skeniranja 2D bar koda:

  1. Plaćanja 
  2. Skeniranje uplatnice
  3. Skeniranje 2D bar koda
  4. Odabir računa terećenja
  5. Potvrda na opciju "Plati"
  6. Potvrda kontrolnog zaslona ili odustajanje (povratak u nalog)
  7. Unos PIN-a i potvrda
  8. Odgovor na pitanje da li se nalog želi spremiti u predloške
  9. Ako je odgovor NE - završava se transakcija
  10. Ako je odgovor DA - Upisati naziv predloška i radnju u smislu pohrane potpuno novog predloška ili samo ažuriranje postojećeg predloška.

Interni prijenos

Transakcija internog prijenosa omogućuje prijenos između vlastitih kunskih računa, kunskih računa opunomoćenja, te prijenos na kunske račune klijenata OTP banke (opcija slobodan unos računa).

Slijed unosa internog prijenosa na kunske račune sa svim svojim elementima:

  1. Plaćanja 
  2. Interni prijenosi
  3. Odabir računa sa kojeg se plaća tj. prenese sredstva (račun terećenja)
  4. Odabir računa na koji se plaća tj. prenese sredstva (račun terećenja) ili slobodan unos kunskog računa u OTP banci.
  5. Unos iznosa plaćanja tj. prijenos
  6. Potvrda kontrolnog zaslona ili odustajanje 
  7. Potvrda na opciju "Plati"
  8. Unos PIN-a i potvrda
  9. Odgovor na pitanje da li se nalog želi spremiti u predloške
  10. Ako je odgovor NE - završava se transakcija
  11. Ako je odgovor DA - Upisati naziv predloška i radnju u smislu pohrane potpuno novog predloška ili samo ažuriranje postojećeg predloška.

Kupoprodaja deviza

Transakcija "kupoprodaja deviza" omogućuje kupnju deviznih sredstava sa kunskih računa na vlastite račune u stranoj valuti ili račune u stranoj valuti po kojima korisnik ima punomoć i obrnuto.

Slijed unosa kupovine/prodaje valute sa svim svojim elementima:

  1. Plaćanja 
  2. Kupoprodaja deviza
  3. Opcija Kupi/Prodaj
  4. Odabir računa sa kojeg se plaća tj. kupuje/prodaje valuta (polazni račun)
  5. Odabir računa na koji se kupuje/prodaje valuta (odredišni račun)
  6. Unos iznosa kupnje u odabranoj valuti na koji se kupuju/prodaju devize
  7. Potvrda na opciju "Plati"
  8. Potvrda kontrolnog zaslona ili odustajanje (povratak u nalog)
  9. Unos PIN-a i potvrda

Kupovina GSM bonova

Transakcija "Kupovina GSM bonova" omogućuje korisniku kupovinu GSM bonova mobilnih operatera (Hrvatski telekom, Vip, Tele2, Tomato i Bonbon)

Slijed kupovine GSM bonova:

  1. Plaćanja 
  2. Kupovina GSM bonova
  3. Odabir mobilnog operatera
  4. Odabir iznosa GSM bona koji se kupuje
  5. Odabir računa sa kojeg se plaća (račun terećenja)
  6. Potvrda na opciju "Plati"
  7. Potvrda izvršenja naloga ili odustajanje (povratak u nalog)
  8. Unos PIN-a i potvrda

Napomena: Završetkom transakcije kod bona se može kopirati pritiskom na kod.

Prijenos na kreditnu karticu

Transakcija "Prijenos na kreditnu karticu" omogućuje prijenos kunskih sredstava na račun revolving kreditne kartice.

Slijed unosa prijenosa na račun revolving kreditne kartice sa svim svojim elementima:

  1. Kartice
  2. Prijenos na kreditnu karticu
  3. Odabir računa sa kojeg se vrši prijenos na kreditnu karticu (HRK)
  4. Odabir računa kreditne kartice na koji se vrši prijenos
  5. Unos iznosa prijenosa u kunama
  6. Potvrda na opciju "Plati"
  7. Potvrda kontrolnog zaslona ili odustajanje (povratak u nalog)
  8. Unos PIN-a i potvrda

Prijenos na prepaid karticu

Transakcija "Prijenos na prepaid karticu" omogućuje prijenos kunskih sredstava na račun Visa Web prepaid kartice i Mastercard contactless prepaid kartice.

Slijed unosa prijenosa na račun prepaid kartica sa svim svojim elementima:

  1. Kartice
  2. Prijenos - prepaid kartica
  3. Odabir "prijenos NA prepaid"
  4. Odabir računa sa kojeg se vrši prijenos na prepaid karticu (HRK)
  5. Odabir računa prepaid kartice na koji se vrši prijenos
  6. Unos iznosa prijenosa u kunama
  7. Potvrda na opciju "Plati"
  8. Potvrda kontrolnog zaslona ili odustajanje (povratak u nalog)
  9. Unos PIN-a i potvrda

Prijenos sa prepaid kartice

Transakcija "Prijenosa sa prepaid kartice" omogućuje povlačenje kunskih sredstava sa računa Visa Web prepaid kartice i Mastercard contactless prepaid kartice na kunski račun.

Slijed unosa prijenosa sa računa prepaid kartica sa svim svojim elementima:

  1. Kartice 
  2. Prijenos- prepaid kartica
  3. Odabir "prijenos SA prepaida"
  4. Odabir računa prepaid kartice sa koje se vrši prijenos
  5. Odabir računa na kojeg se vrši prijenos sa prepaid kartice
  6. Unos iznosa prijenosa u kunama
  7. Potvrda na opciju "Plati"
  8. Potvrda kontrolnog zaslona ili odustajanje (povratak u nalog)
  9. Unos PIN-a i potvrda

Korištenje predložaka

Pomoću aplikacije OTP m-banking moguće je kreirati predloške platnih naloga i predloške internih prijenosa. Predloške je moguće kreirati u samom zaslonu platnog naloga ili u zaslonu internog prijenosa neposredno nakon potvrde plaćanja. Svi predlošci pohranjeni putem Internet bankarstva vidljivi su i putem OTP m-banking aplikacije te se slobodno mogu koristiti u postupcima plaćanja i prijenosa. Također, moguće su izmjene predložaka unesenih putem Internet bankarstva kao i pohrana istih pod drugim nazivom kao potpuno nov predložak.

                                                                            

 

Dohvat predložaka moguć je u izborniku Plaćanja >> Predlošci platnog naloga ili Predlošci internog prijenosa.

Na slijednom zaslonu prikazuje se osnovna podjela predložaka na platne naloge te interne prijenose kako je to vidljivo na slici zaslona lijevo. Odabirom jedne od ponuđenih opcija ulazi se u popis pohranjenih predložaka.

Sa popisa pohranjenih predložaka odabire se željeni predložak te se isti prikazuje na zaslonu mobilnog uređaja. Korisnik se nakon prikaza sadržaja predloška još uvijek ne nalazi u platnom nalogu. Da bi se podatci prenijeli u platni nalog, isto je potrebno potvrditi opcijom "Unos naloga". Kod Android platformi tipka "Unos naloga" se nalazi u skrivenom izborniku.

Pregled naloga

Aplikacija OTP m-banking korisniku omogućuje preglede svih zadanih platnih naloga putem same OTP m-banking aplikacije ili zadanih platnih naloga putem Internet bankarstva.

Opcija "Pregleda  naloga" poziva se iz glavnog izbornika. Prvi slijedni zaslon je filter po vrsti naloga kako je to prikazano na slici lijevo. Pored pregleda "Provedeni  nalozi" kao primarne transakcije, u opciji "Neprovedeni nalozi" moguć je uvid u odbijene platne naloge koji su bili u najavi ili neautorizirane platne naloge unesene putem Internet bankarstva.

U izborniku "U najavi" moguć je dohvat svih platnih naloga koji imaju odgođeni datum izvršenja, bez obzira da li su isti zadani putem OTP m-banking aplikacije ili putem Internet bankarstva.

Ukoliko korisnik iz bilo kojeg razloga odluči brisati nalog koji je stavljen u najavu to može napraviti kroz ovaj pregled pritiskom na Brisanje naloga.


Filter pretrage naloga

Filter pretrage naloga korisniku nudi dvije razine pretrage. Osnovni izbor je pretraga po "Datumu" od tekućeg dana pa unazad.

Filter "Iznos" korisniku nudi pretragu prema min i/ili max iznosu transakcije.


Slanja potvrde plaćanja na željenu email adresu

U transakciji pregleda naloga moguće je inicirati postupak slanja potvrde plaćanja na vlastitu ili proizvoljno upisanu email adresu. Potvrdu plaćanja moguće je poslati za platne naloge i za transakcije internih prijenosa. Za platne naloge koji su zadani sa odgođenim datumom izvršenja (platni nalozi u najavi) također je moguće pokrenuti postupak slanja potvrde plaćanja, no potvrda plaćanja biti će poslana primatelju tek u trenutku izvršenja naloga na zadani datum. Potvrda plaćanja dostavlja se u *.pdf formatu. Opcija za slanje potvrde plaćanja nalazi se u transakciji Plaćanja i prijenosi -> Pregled naloga.

Nakon odabira vrste naloga (provedeni ili u najavi), te filtera načina pretrage, na zaslonu se prikazuje analitički popis naloga. Ulaskom u detalje naloga za koji se želi poslati potvrda plaćanja u gornjem desnom dijelu zaslonu pojavljuje se opcija "Potvrda". Odabirom opcije "Potvrda" ulazi se u zaslon za upis email adrese primatelja. Ukoliko na bazi OTP banke u kontakt podacima postoji pohranjena email adresa korisnika OTP m-banking aplikacije, u polju će već biti upisana ta email adresa. Istu je moguće izmjeniti ukoliko se potvrda želi poslati drugom primatelju. Nakon upisa email adrese primatelja, transakciju slanja potvrde plaćanja potrebno je završiti odabirom opcije "Nastavi".

Kalkulatori

Kalkulator štednje

Kalkulator štednje omogućuje proizvoljan unos iznosa glavnice štednje (valute nisu važne za ovakav način izračuna), perioda oročenja u mjesecima, te proizvoljan unos kamatne stope. Na jednostavan i potpuno fleksibilan način moguće je unijeti sve parametre štednje te izračunati okvirni iznos kamate po dospijeću štednje.

Napomena: Rezultat izračuna kalkulatora štednje je samo informativnog karaktera i ničim ne obvezuje banku.

Kalkulator kredita

Kalkulator kredita omogućuje proizvoljan unos iznosa glavnice kredita (valute nisu važne za ovakav način izračuna), perioda kredita u zadanim okvirima (godine), te proizvoljan unos kamatne stope. Na jednostavan i potpuno fleksibilan način moguće je unijeti sve bazične parametre kredita te izračunati okvirni iznos mjesečnog anuiteta.

Napomena: Rezultat izračuna kalkulatora kredita je samo informativnog karaktera i ničim ne obvezuje banku.

Promjena PIN-a

Funkcija "Promjena PIN-a" korisniku omogućuje neograničenu izmjenu PIN-a koji se koristi kod ulaska u aplikaciju te kod autorizacije platnih naloga i prijenosa. Izmjena PIN-a vrši se kroz zaslone koji su prikazani na slikama ispod. U prvo polje unosi se stari PIN, tj. pin koji se koristio za ulazak u aplikaciju, zatim se u drugo polje unosi novi PIN, a u treće polje se potvrđuje unos novog PIN-a unosom istih znamenaka. Minimalna dužina PIN-a je 4 znamenke, a maksimalna dozvoljena dužina je 10 znamenaka. Aplikacija ima kontrolu na unos jednostavnog niza brojeva tipa 1234, tj. aplikacija neće dozvoliti potvrdu takvog PIN-a.

Aplikacija OTP m-banking podrazumijeva vrlo stroge sigurnosne mjere. Ulazak u aplikaciju moguć je pravilnim unosom PIN-a korisnika. Dozvoljen broj pogrešaka je 2x, a pogrešnim trećim unosom PIN-a aplikacija se automatizmom arhivira, te nije moguć nastavak korištenja iste bez zamjene aplikacije. Zamjenu aplikacije korisnik usluge može napraviti u bilo kojoj poslovnici OTP banke ili samostalno ukoliko posjeduje Internet bankarstvo sa opcijom "Ponovna instalacija" u izborniku Mobilne aplikacije. Korisnik usluge će u oba slučaja dobiti potpuno novi Korisnički identifikator i inicijalnu zaporku.

Informacije i pomoć

Funkcija "Informacije i pomoć" nudi niz korisnih opcija i poveznica:

  1. Informacije o korisniku - osnovne informacije o korisniku aplikacije; ime, adresa i OIB
  2. Informacije o OTP banci - osnovne informacije o OTP banci poput broja žiro računa, adresnih podataka, kontakt telefona i slično
  3. Korisnička podrška - Automatsko telefonsko povezivanje sa Kontakt centrom OTP banke.
  4. Prijava izgubljene/ukradene kartice - Automatsko telefonsko povezivanje sa Kontakt centrom OTP banke.
  5. E-mail kontakt - Automatsko pozivanje e-mail funkcije telefona za slanje poruke prema banci
  6. Online uputstva - mobilno bankarstvo - Online uputa za korištenje OTP mobilnog bankarstva.
  7. WEB stranice OTP banke - Poveznica za WEB stranice OTP banke
  8. Investicijski fondovi - Poveznica za WEB stranice OTP Investa
  9. Opći uvjeti poslovanja - Poveznica na pdf općih uvjeta m-banking aplikacije 
  10. Mobilno bankarstvo - info - Osnovne informacije o verziji aplikacije OTP m-banking.
  11. Facebook / Youtube / Linkedin - Poveznice na profil OTP banke dotičnih platformi 

 

Kontakt centar OTP banke - telefonska služba pomoći korisnicima internet i mobilnog bankarstva.

Radno vrijeme: radnim danom od 08:00 do 21:00 i subotom od 08:00 do 13:00

Telefon: 072-201-555

E-mail: helpdesk@otpbanka.hr, info@otpbanka.hr