Zahtjev za izdavanjem bankovnih kartica

Ova transakcija omogućuje online popunjavanje i slanje zahtjeva za izdavanjem jedne od ponuđenih kartica OTP banke, bez potrebe za dolazak u poslovnicu banke izuzev kod samog preuzimanja kartice u odabranoj poslovnici dostave.

Kroz online okruženje eLEMENT@ internet bankarstva OTP banke (interni mailbox) korisniku se šalju informacije o statusu zahtjeva (odobren / odbijen), o datumu slanja PIN-omotnice na kućnu adresu te o datumu zaprimanja kartice u poslovnicu kada je istu moguće preuzeti.

Slika 1. Izgled početnog zaslona za ugovaranjem kartica 

 

U prvom zaslonu transakcije korisnik bira tip kartice te poslovnicu dostave tj. poslovnicu u kojoj želi preuzeti karticu. Putem online zahtjeva moguće je napraviti zahtjev samo za osnovnu karticu. Ukoliko korisnik već posjeduje jednu od navedenih kartica, online zahtjev za tu vrstu kartice neće biti moguć. Detaljan opis kartica i njihove specifičnosti mogu se promnaći na web stranicama OTP banke.

Vrste kartica za koje je moguće napraviti online zahtjev za izdavanje

  • Visa Classic
  • Visa Revolving
  • Visa Gold
  • Visa Classic na rate
  • MasterCard Standard Charge
  • MasterCard Standard Revolving
  • Visa Web Prepaid
  • MasterCard PayPass Prepaid

U polju "Poslovnica dostave" potrebno je odabrati poslovnicu u kojoj se želi preuzeti kartica. Na popisu se pojavljuju sve poslovnice OTP banke u kojima je to moguće napraviti.

Uključenjem opcije dostave PIN-a putem SMS-a aktivira se distribucijski servis Smart@PIN koji podrazumijeva preuzimanje PIN-a pomoću mobilnog telefona nepsoredno nakon preuzmanja bankovne kartice u poslovnici banke (interaktivni SMS). Distribucijski kanal Smart@PIN informira korisnika o prispjeloj kartici u poslovnici banke u realnom vremenu, a za krajnjeg korisnika servis je potpuno besplatan. Važno je imati ažuran broj telefonskog broja mobilnog telefona u osobnim podacima na bazi banke. Isto je moguće ažurirati u online transakciji "Izmjena matičnih podataka".

 

Slika 2. Primjer izgleda online zahtjeva za izdavanjem MasterCard Standard charge kartice

 

Kontakt centar OTP banke d.d. - telefonska služba pomoći korisnicima Internet i mobilnog bankarstva.

Za građane: od ponedjeljka do petka od 8:00 do 20:30 i subotom od 8:00 do 13:00

Za poslovne korisnike: od ponedjeljka do petka od 8:00 do 17:00

Za prijavu izgubljene kartice, autorizaciju i bankomate radno vrijeme je 24 sata, svim radnim danima, subotom, nedjeljom i državnim praznicima.

Telefon: 0800 21 00 21, 072 21 00 21

E-mail: info@otpbanka.hr / za poslovne korisnike: podrskapravneosobe@otpbanka.hr