Autorizacija naloga

Autorizacije platnih i ostalih transakcija pomoću tokena ili mobilnim tokenom

Kako bi uneseni nalog bio proveden potrebno ga je autorizirati. Postupkom autorizacije moguće je autorizirati jedan ili više naloga odjednom (najviše 15 naloga u jednoj transakciji autorizacije). Autorizacija naloga je ujedno i posljednja transakcija koju je potrebno napraviti da bi se zadani nalog izvršio.

Slika 1. Izgled zaslona pregleda platnih naloga koji čekaju autorizaciju

 

Podaci o nalogu koji se pojavljuju na zaslonu:

Ulaskom u transakciju autorizacije naloga na zaslonu će se pojaviti tablica sa svim nalozima koji u pregledu naloga imaju status "Neproveden" sa sljedećim podacima.

  • Račun terećenja
  • Račun odobrenja
  • Autorizacija
  • Iznos
  • Opis
  • Naknada
  • Datum valute

 

Ukoliko nalog zadovoljava sve uvjete za autorizaciju, u stupcu "Autorizacija" pojavit će se polje za označavanje naloga kojeg želite autorizirati.

 

Naloge kojima je datum valute manji od tekućeg nije moguće autorizirati. U tom slučaju u stupcu "Autorizacija" pojavit će se link "Izmjena". Kako bi se omogućila autorizacija potrebno je pokrenuti transakciju izmjene naloga radi promjene datuma izvršenja. Transakcija se pokreće odabirom opcije "Izmjena" u stupcu "Autorizacija" naloga. Nakon izmjene tj. ispravka naloga, u izborniku "Autorizacija" pojavljuje se polje za označavanje naloga kojeg želite autorizirati tj. poslati na izvršenje.

Nakon odabira naloga koji se žele autorizirati i poslati na izvršenje, potrebno je izabrati opciju "Autoriziraj". Na zaslonu će se pojaviti popis svih izabranih naloga sa sljedećim podacima

  • Račun terećenja
  • Iznos odobrenja
  • Iznos terećenja
  • Opis
  • Račun odobrenja
  • Naknada

 

U polju "Data (APPLI 2)" pojavljuje se osmeroznamenkasti broj (autorizacijski upit) koji je potrebno upisati u token. Autorizacija naloga vrši se upisom identifikacijskog broja generiranog na vašem tokenu kojeg upisujete u polje "MAC". Za generiranje MAC-a koristi se token Aplikacija 2.

Uputa za autorizaciju naloga tokenom:

  1. Uključite token/m-token
  2. Unesite PIN
  3. Pritisnite tipku 2 (token) ili odaberite transakciju MAC (APPLI2) (m-token)
  4. Unesite u token/m-token osmeroznamenkasti broj naveden u polju "Data (APPLI 2)"
  5. Prepišite šesteroznamenkasti odgovor s tokena/m-tokena u polje "MAC"
  6. Kliknite na tipku "Autoriziraj"

Nakon uspješne autorizacije naloga na zaslonu se pojavljuje poruka: Autorizacija naloga je uspješno provedena. Svi nalozi koji su uspješno autorizirani dobivaju status "PROVEDEN".

 

Kontakt centar OTP banke d.d. - telefonska služba pomoći korisnicima Internet i mobilnog bankarstva.

Za građane: od ponedjeljka do petka od 8:00 do 20:30 i subotom od 8:00 do 13:00

Za poslovne korisnike: od ponedjeljka do petka od 8:00 do 17:00

Za prijavu izgubljene kartice, autorizaciju i bankomate radno vrijeme je 24 sata, svim radnim danima, subotom, nedjeljom i državnim praznicima.

Telefon: 0800 21 00 21, 072 21 00 21

E-mail: info@otpbanka.hr / za poslovne korisnike: podrskapravneosobe@otpbanka.hr