Slušamo Vas. Može i drugačije!

Vaše mišljenje nam je važno!

Kroz ankete i povratne informacije koje nam pružate, dobivamo uvid u ono što vam je zaista bitno. U želji da unaprijedimo vaše iskustvo korištenja naših proizvoda i usluga nastojimo biti:

  • brzi,
  • jednostavni i
  • transparentni
OTP Slušamo Vas

Na ovoj stranici možete saznati koje smo sve promjene uveli zahvaljujući vašim prijedlozima.

„Izuzetno korisna aplikacija. Uštedila mi je mnogo vremena.“
“Super, plaćanje računa iz fotelje. Već tri godine koristim mobilno bankarstvo i preporučujem svima. Pohvalila bih program OTP petica s nagradama, koje sam kad skupim određeni broj bodova već preuzimala. Bilo za kupnju u npr. Konzumu, DM, i sl. Jako sam zadovoljna svojom bankom. Također primam uplate preko mobilnog bankarstva i redovito kupujem bonove. Preporučujem svima. Sve pet😀"
“Jedna od najboljih službi za korisnike općenito”
“Korisnik sam godinama i zadovoljna sam sa kompletnom uslugom”
“Imam samo riječi pohvale na susretljivu, ljubaznu i strpljivu bankaricu. Svaka čast! Uvijek ću rado koristiti usluge baš u toj banci.”

Zahvaljujući vama, mijenjamo se na bolje

Pogledajte konkretne promjene koje smo uveli zahvaljujući vašim prijedlozima jer vaša povratna informacija oblikuje naše proizvode i uslugu.

OTP Vaše mišljenje

Vi ste tražili:

Klijenti su u korištenju mobilne aplikacije ukazali na problem s prikazom uplata na račun ili žiro račun, ističući da nije vidljivo tko je uplatitelj, zbog čega su morali odlaziti u poslovnicu po ispis, a čak i tada informacije nisu uvijek bile potpune.

Mi smo napravili:

Proveli smo određene korekcije vezane uz prikaz detalja transakcija. Set podataka je proširen, tako da se sada uplatitelj uredno prikazuje na vašem računu, čime smo olakšali praćenje uplata bez potrebe za posjetom poslovnici.

OTP Vaše mišljenje

Vi ste tražili:

Klijenti su nam u anketama ukazali na važnost održavanja bankomata, s posebnim naglaskom na čistoću i poziciju. Jedan od prijedloga bio je da se bankomati čiste barem jednom tjedno i da se postave tako da nisu izloženi izravnom suncu, što ometa vidljivost ekrana.

Mi smo napravili:

Aktivno radimo na ovoj problematici. Uz dosadašnjeg partnera, angažirali smo dodatnu ekipu koja obilazi i čisti bankomate, a neke od njih smo ponovno obojili u tvorničku boju. Zamijenili smo ekrane na mjestima gdje je smetala sunčeva svijetlost i postavili nadstrešnice, gdje vizura naših poslovnica to omogućava.

OTP Vaše mišljenje

Vi ste tražili:

Klijenti su nam ukazali na nekoliko ključnih problema u korištenju naših poslovnica i uređaja. Zabilježili ste da listići iz aparata za redne brojeve padaju na tlo, umjesto da ostanu u aparatu, što otežava njihovo uzimanje. Također, prijavili ste neispravnost aparata za listiće čekanja te ste sugerirali bolju poziciju automata za brojeve, kako bi bio vidljiviji i lakši za korištenje pri ulasku u poslovnicu.

Mi smo napravili:

Kvar aparata za redne brojeve prijavljen je vanjskom dobavljaču i brzo je popravljen. Također, istražujemo mogućnost i razmatramo premještanje pozivača i TV ekrana gdje god je moguće, kako bi se klijentima olakšala navigacija u poslovnici.

Vaše mišljenje nam je i dalje važno

OTP Ispuni anketu

Ispunite našu najnoviju anketu i pomozite nam da budemo još bolji!

Hvala što nas pokrećete!

Vaše ideje i povratne informacije pomažu nam oblikovati banku prema vašim potrebama.