Kroz ankete i povratne informacije koje nam pružate, dobivamo uvid u ono što vam je zaista bitno. U želji da unaprijedimo vaše iskustvo korištenja naših proizvoda i usluga nastojimo biti:
Na ovoj stranici možete saznati koje smo sve promjene uveli zahvaljujući vašim prijedlozima.
Pogledajte konkretne promjene koje smo uveli zahvaljujući vašim prijedlozima jer vaša povratna informacija oblikuje naše proizvode i uslugu.
Vi ste tražili:
Klijenti su u korištenju mobilne aplikacije ukazali na problem s prikazom uplata na račun ili žiro račun, ističući da nije vidljivo tko je uplatitelj, zbog čega su morali odlaziti u poslovnicu po ispis, a čak i tada informacije nisu uvijek bile potpune.
Mi smo napravili:
Proveli smo određene korekcije vezane uz prikaz detalja transakcija. Set podataka je proširen, tako da se sada uplatitelj uredno prikazuje na vašem računu, čime smo olakšali praćenje uplata bez potrebe za posjetom poslovnici.
Vi ste tražili:
Klijenti su nam u anketama ukazali na važnost održavanja bankomata, s posebnim naglaskom na čistoću i poziciju. Jedan od prijedloga bio je da se bankomati čiste barem jednom tjedno i da se postave tako da nisu izloženi izravnom suncu, što ometa vidljivost ekrana.
Mi smo napravili:
Aktivno radimo na ovoj problematici. Uz dosadašnjeg partnera, angažirali smo dodatnu ekipu koja obilazi i čisti bankomate, a neke od njih smo ponovno obojili u tvorničku boju. Zamijenili smo ekrane na mjestima gdje je smetala sunčeva svijetlost i postavili nadstrešnice, gdje vizura naših poslovnica to omogućava.
Vi ste tražili:
Klijenti su nam ukazali na nekoliko ključnih problema u korištenju naših poslovnica i uređaja. Zabilježili ste da listići iz aparata za redne brojeve padaju na tlo, umjesto da ostanu u aparatu, što otežava njihovo uzimanje. Također, prijavili ste neispravnost aparata za listiće čekanja te ste sugerirali bolju poziciju automata za brojeve, kako bi bio vidljiviji i lakši za korištenje pri ulasku u poslovnicu.
Mi smo napravili:
Kvar aparata za redne brojeve prijavljen je vanjskom dobavljaču i brzo je popravljen. Također, istražujemo mogućnost i razmatramo premještanje pozivača i TV ekrana gdje god je moguće, kako bi se klijentima olakšala navigacija u poslovnici.
Ispunite našu najnoviju anketu i pomozite nam da budemo još bolji!
Vaše ideje i povratne informacije pomažu nam oblikovati banku prema vašim potrebama.