Slušamo Vas. Može i drugačije!

Vaše mišljenje nam je važno!

Kroz ankete i povratne informacije koje nam pružate, dobivamo uvid u ono što vam je zaista bitno. U želji da unaprijedimo vaše iskustvo korištenja naših proizvoda i usluga nastojimo biti:

  • brzi,
  • jednostavni i
  • transparentni
OTP Slušamo Vas

Na ovoj stranici možete saznati koje smo sve promjene uveli zahvaljujući vašim prijedlozima.

„Izuzetno korisna aplikacija. Uštedila mi je mnogo vremena.“
“Super, plaćanje računa iz fotelje. Već tri godine koristim mobilno bankarstvo i preporučujem svima. Pohvalila bih program OTP petica s nagradama, koje sam kad skupim određeni broj bodova već preuzimala. Bilo za kupnju u npr. Konzumu, DM, i sl. Jako sam zadovoljna svojom bankom. Također primam uplate preko mobilnog bankarstva i redovito kupujem bonove. Preporučujem svima. Sve pet😀"
“Jedna od najboljih službi za korisnike općenito”
“Korisnik sam godinama i zadovoljna sam sa kompletnom uslugom”
“Imam samo riječi pohvale na susretljivu, ljubaznu i strpljivu bankaricu. Svaka čast! Uvijek ću rado koristiti usluge baš u toj banci.”
“Usluga u poslovnici je izuzetno dobra i zadovoljstvo je potpuno. Samo nastavite raditi na istoj razini.“
“Pozdrav! Ne posjećujem poslovnicu često, koristim usluge bankomata i plaćam karticama. Zadovoljna sam uslugama koje zadovoljavaju moje potrebe. Zahvaljujem za te usluge i želim vam uspjeh u radu.“
“Jako ugodno iskustvo! Velike pohvale za agenticu koja je jednostavno riješila moj problem, zahvaljujem!“
“Nova aplikacija je ispunila moja očekivanja: brzina, jednostavnost i moje potrebe.“
“Jako sam zadovoljna vašom aplikacijama, kako u kontekstu preglednosti, tako i općenito jednostavnog korisničkog sučelja.“

Zahvaljujući vama, mijenjamo se na bolje

Pogledajte konkretne promjene koje smo uveli zahvaljujući vašim prijedlozima jer vaša povratna informacija oblikuje naše proizvode i uslugu.

OTP Vaše mišljenje

Vi ste tražili:

Naši klijenti su kroz ankete izrazili želju za tamnim načinom rada (dark mode) te mogućnost pregleda i ugovaranja trajnih naloga putem mobilne aplikacije. Mnogi su istaknuli važnost ovih značajki za poboljšanje korisničkog iskustva i praktičnosti u svakodnevnom korištenju aplikacije.

Mi smo napravili:

Slušali smo vaše želje i unijeli promjene u našu mobilnu aplikaciju. Uveli smo tamni način rada (dark mode), omogućujući ugodnije korištenje aplikacije u različitim uvjetima osvjetljenja. Također, sada je moguće ugovoriti trajne naloge direktno putem mobilne aplikacije, čime smo vam olakšali upravljanje financijama bez potrebe za posjetom poslovnici.

OTP Plaćanje

Vi ste tražili:

Naši klijenti su kroz ankete izrazili želju za dodavanjem kartica u Google i Apple Pay novčanike zbog njihove praktičnosti te za uvođenjem push notifikacija u aplikaciji OTPgo. Brojni klijenti su istaknuli važnost ovih značajki za poboljšanje svakodnevnog upravljanja financijama.

Mi smo napravili:

Pratimo vaše želje i kontinuirano radimo na unapređenjima u OTPgo aplikaciji. Digitalni novčanici su sada aktivni, a zadovoljstvo korisnika upotrebom tih funkcija nas zaista raduje. Push notifikacije su uvedene, pružajući vam pravovremene informacije, i stalno ih nadograđujemo kako bi bile još korisnije i naprednije.

OTP Vaše mišljenje

Vi ste tražili:

Klijenti su nam u anketama ukazali na važnost održavanja bankomata, s posebnim naglaskom na čistoću i poziciju. Jedan od prijedloga bio je da se bankomati čiste barem jednom tjedno i da se postave tako da nisu izloženi izravnom suncu, što ometa vidljivost ekrana.

Mi smo napravili:

Aktivno radimo na ovoj problematici. Uz dosadašnjeg partnera, angažirali smo dodatnu ekipu koja obilazi i čisti bankomate, a neke od njih smo ponovno obojili u tvorničku boju. Zamijenili smo ekrane na mjestima gdje je smetala sunčeva svijetlost i postavili nadstrešnice, gdje vizura naših poslovnica to omogućava.

OTP ATM

Vi ste tražili:

Naši klijenti su kroz ankete izrazili potrebu za novijim, modernijim i bržim bankomatima. Često su istaknuli važnost veće čistoće na lokacijama bankomata te brzu i učinkovitu reakciju banke u situacijama kada su bankomati privremeno izvan funkcije.

Mi smo napravili:

Aktivno radimo na modernizaciji mreže bankomata kako bismo vam osigurali najnovije i najmodernije uređaje. U rujnu 2025. izvršili smo čak 13 zamjena i nadogradnji bankomata, čime kontinuirano povećavamo kvalitetu i brzinu usluge. Poseban naglasak stavili smo na redovito održavanje čistoće te smo angažirali tim koji redovito obilazi i čisti bankomate.

OTP Vaše mišljenje

Vi ste tražili:

Klijenti su nam ukazali na nekoliko ključnih problema u korištenju naših poslovnica i uređaja. Zabilježili ste da listići iz aparata za redne brojeve padaju na tlo, umjesto da ostanu u aparatu, što otežava njihovo uzimanje. Također, prijavili ste neispravnost aparata za listiće čekanja te ste sugerirali bolju poziciju automata za brojeve, kako bi bio vidljiviji i lakši za korištenje pri ulasku u poslovnicu.

Mi smo napravili:

Kvar aparata za redne brojeve prijavljen je vanjskom dobavljaču i brzo je popravljen. Također, istražujemo mogućnost i razmatramo premještanje pozivača i TV ekrana gdje god je moguće, kako bi se klijentima olakšala navigacija u poslovnici.

OTP redomat

Vi ste tražili:

Vi ste nam ukazali na problem dugog čekanja u redovima za pojedine usluge u poslovnicama te nejasnoće u sustavu pozivanja, gdje nije uvijek jasno koju uslugu odabrati.

Mi smo napravili:

Na temelju vaših vrijednih povratnih informacija, unaprijedili smo vizualni i opisni izgled našeg sustava za pozivanje u poslovnicama kako bi bio jasniji i jednostavniji za korištenje. Cilj nam je pomoći vam da brzo i lako odaberete pravu uslugu te tako skratiti vrijeme čekanja.

Vaše mišljenje nam je i dalje važno

OTP Ispuni anketu

Ispunite našu najnoviju anketu i pomozite nam da budemo još bolji!

Hvala što nas pokrećete!

Vaše ideje i povratne informacije pomažu nam oblikovati banku prema vašim potrebama.