COVID-19: Mjere prevencije i potpore

COVID-19: Mjere prevencije i potpore

OTP banka d.d. poziva sve klijente i djelatnike na odgovorno ponašanje. Poštujući preporučene mjere prevencije možemo doprinijeti daljnjem smanjenju širenja virusa COVID-19. Također, OTP banka d.d. nastavlja s mjerama potpore klijentima kojima je pandemija ozbiljno narušila sposobnost reguliranja financijskih obveza i poslovanja.

U nastavku vam donosimo mjere koje poduzimamo u svrhu zaštite zdravlja svih nas kao i posebne mjere potpore za klijente.

Digitalno bankarstvo – brzo, jednostavno i sigurno

Sve klijente pozivamo, kada god je to moguće, da svoje poslovanje s bankom obavljaju putem digitalnih ili telefonskih kanala:

 

Mjere prevencije u poslovnoj mreži

Ukoliko niste u mogućnosti svoje poslovanje s bankom obaviti putem naših digitalnih kanala, radna vremena naših poslovnica, koja svakodnevno ažuriramo, možete pronaći ovdje.

Želimo vas informirati kako je za klijente obavezno nošenje zaštitne maske u poslovnicama. Dodatno, uveli smo i ograničavanje broja klijenata u poslovnici uzimajući u obzir broj šaltera u pojedinoj poslovnici (jedan klijent po šalteru) te vas molimo da se pri korištenju usluge poslovnice pridržavate uputa zaposlenika poslovnice i/ili zaštitara te da red čekate ispred poslovnice na otvorenom dok klijent ispred vas ne bude uslužen. Također, kako bismo što bolje zaštitili zdravlje svih zaposlenika i klijenata stalno preusmjeravamo i potičemo klijente na korištenje digitalnih kanala.

Prilikom korištenja uređaja poput POS aparata ili bankomata, zbog osobne sigurnosti preporučamo upotrebu jednokratne maramice ili papirnatog ručnika kojim ćete prekriti tipke prije upisa PIN broja.

U skladu s odlukama i preporukama HNB-a i Nacionalnog stožera civilne zaštite a u svrhu dodatne zaštite klijenata:

  • prilikom korištenja POS uređaja na prodajnim mjestima, povećali smo maksimalni pojedinačni iznos beskontaktnih transakcija Mastercard i Maestro kartica OTP banke bez autorizacije PIN-om sa 100 na 250 kuna.

 

Sve naše poslovne klijente i partnere pozivamo da, ukoliko je moguće sastanke odrađuju putem telefona, a za sve koji su zbog poslovnih obaveza primorani dolaziti u prostore naših poslovnih zgrada, molimo da se pri ulasku pridržavaju naših propisanih preventivnih mjera. Mjere uključuju popunjavanje kratkog upitnika o mogućoj izloženosti virusu, mjerenje tjelesne temperature, kao i upotrebu dezinfekcijskih sredstava za ruke.

 

Mjere potpore za klijente fizičke osobe

Za klijente kojima su mjere suzbijanja širenja pandemije virusa COVID-19 ozbiljno narušile sposobnost uredne otplate financijskih obveza banka u ponudi ima niz mjera potpore klijentima fizičkim osobama. Želimo i nadalje nastaviti pomagati i podupirati vas u nastojanju otplate vaših financijskih obveza.

Kako bismo svim našim klijentima olakšali podnošenje zahtjeva za mjerom olakšavanja otplate kredita, a imajući na umu odgovorno ponašanje vezano za pandemiju, obavještavamo vas da zahtjev možete  predati:

    • Online – preko web obrasca dostupnog ovdje
    • Iznimno, ako klijent nije u mogućnosti predati zahtjev na gore naveden način, zahtjev se može predati i fizički u poslovnici banke na za to predviđenom obrascu.

Molimo klijente kojima će ova mjera biti nužna, da zbog važećih preventivnih mjera izbjegavaju dolazak u poslovnice po dodatne informacije, već sve upite šalju putem e-maila info@otpbanka.hr ili pozivom Kontakt centru na besplatni info telefon 0800 21 00 21.

OTP banka d.d. će razmotriti svaki zahtjev i individualnim pristupom zajedno s klijentom utvrditi najprimjereniju mjeru potpore kako bi postupili u najboljem interesu svih sudionika.

 

Mjere potpore za poslovne klijente

Od početka krize uzrokovane pandemijom koronavirusa OTP banka d.d. je svim raspoloživim alatima izlazila u susret poslovnim klijentima

Banka će i nadalje prilikom svakog pristiglog zahtjeva uzeti u obzir trenutnu situaciju te će kao i do sada individualnim pristupom pokušati pronaći najbolje rješenje za sve sudionike.

Pozivamo sve naše poslovne klijete ukoliko imaju bilo kakve upite vezane za daljnje korištenje različitih mjera potpore da se obrate svom savjetniku za poslovne odnose, a prijaviti se za korištenje mjera mogu kao i do sada putem FINA-e na poveznici