Kvalitetni i uspješni zaposlenici
čine našu banku posebnom.

Prepoznajemo prave vrijednosti,
motiviramo i nagrađujemo naše zaposlenike.

Naše vrijednosti i uvjerenja

Naše vrijednosti govore o načinu na koji pristupamo sami sebi, našim klijentima, dioničarima, poslovnim partnerima i zajednici u kojoj radimo i živimo. Svaka naša vrijednost utemeljena je na jasnom skupu naših uvjerenja iz kojih rastu pravila našeg ponašanja, one su duboko utkane u odluke koje donosimo. Našu organizacijsku kulturu temeljimo na radnom okružju u kojemu rukovodstvo jasno komunicira sva očekivanja, zaposlenici su kooperativni, jedni prema drugima se odnose s poštovanjem te imaju iskustvo prema kojemu se rezultati priznaju i cijene. Svi naši zaposlenici imali su mogućnost putem ankete iskazati svoje stavove o našim vrijednostima, a najviše rukovodstvo je potvrdilo slijedeće vrijednosti OTP banke :

 

Stabilnost

Našim zaposlenicima osiguravamo stabilno zaposlenje i perspektivnu radnu okolinu. Poštujemo povjerenje uloženog kapitala i osiguravamo da se naše poslovanje odvija uz najviše standarde procjene rizika i zaštitu interesa vlasnika. Stabilno poslovanje banke klijentima osigurava stalnu uslugu jednake kvalitete i razborito upravljanje njihovim ulozima. Zajednicama u kojima djelujemo osiguravamo stabilnost dobrog gospodarstvenika i poželjnog poslovnog partnera.

 

Odgovornost

Suradnja među našim zaposlenicima je utemeljena na osobnoj i timskoj  odgovornosti prema banci, svojim kolegama, klijentima i svim drugim skupinama. U svim strateškim odlukama vodimo se osjećajem odgovornosti prema ulaganjima vlasnika kao da su naša vlastita. Klijenti imaju povjerenja u banku i naš konzervativni pristup upravljanja njihovim sredstvima. Ulažemo u održivi razvoj gospodarstva i društva, zajednice u kojima djelujemo. Brižno se odnosimo prema okolišu.

 

Sigurnost

Naši zaposlenici uživaju osobnu sigurnost i imaju povjerenje u predanost banke da ulaže u razvoj sigurnosti. Ulažemo u razvoj sigurnosti i poštujemo standarde kojima ostvarujemo povjerenje vlasnika u naše dobro upravljanje imovinom banke. Sigurnost klijenata i njihovih uloga je načelo kojim se bezuvjetno vodimo u poslovanju te organizaciji banke. Osiguravamo stalni izvor prihoda zajednicama i time povećavamo njihovu materijalnu i društvenu sigurnost.

 

Otvorenost

Razvijamo kulturu dijaloga i poštujemo mišljenje svakog zaposlenika. Komuniciramo otvoreno o svim pitanjima. Stalnim dijalogom s našim vlasnicima nastojimo osigurati razmjenu ideja i njihovo potpuno razumijevanje našeg poslovanja. Osobni i ljubazni pristup klijentu, uz jasnu komunikaciju o tome koji su proizvodi najbolji za svakog klijenta osiguravaju ne samo otvorenost, već i povjerenje. Sudjelujemo u gospodarskom i društvenom životu zajednica i zajedno stvaramo otvoreni dijalog.

 

Dostupnost

Mi smo organizacija otvorenih vrata. Gajimo jednostavnu komunikaciju i razgovor svih zaposlenika na svim razinama. Naš menadžment je brzo i jednostavno dostupan što nam olakšava poslovanje. Komunikacija s vlasnicima je jednostavna, redovita i otvorena. Oni su dostupni kada trebamo savjet ili uputu. Naši klijenti mogu svoje poslove rješavati na mjestu i na način koji im najbolje odgovara. Razvojem tehnologija osiguravamo potpunu dostupnost. Dio smo zajednice i sudjelujemo u njenom životu. Naša su vrata otvorena.

 

Naše vrijednosti su ono što je nama uistinu važno.