Kvalitetni i uspješni zaposlenici
čine našu banku posebnom.

Posao u OTP banci

Prepoznajemo prave vrijednosti,
motiviramo i nagrađujemo naše zaposlenike.

Kako smo organizirani

Posao u OTP banci

U našoj banci organizacija je jedno vrlo dinamično poslovno područje koje pred naše rukovoditelje i zaposlenike postavlja trajne ciljeve kao što su oblikovanje i pravodobno uvođenje promjena, (re)definiranje nadležnosti i odgovornosti organizacijskih jedinica i radnih mjesta, podizanje individualne i organizacijske učinkovitosti te trajno planiranje radnih kapaciteta s aspekta optimalnog broja, razine potrebnih znanja, vještina i kompetencija.

Organizacijske promjene

Većina naših zaposlenika već je stekla zavidna iskustva na području implementacije strukturno-procesnih promjena, koja su poglavito došla do izražaja u procesima spajanja i pripajanja bivših banaka iz kojih je nastala sadašnja OTP banka te njihove integracije u jedan jedinstveni, zajednički poslovni sustav. Integracija IT sustava bila je tada pravi izazov za sve naše zaposlenike, koje smo tada uspješno prebrodili, a strukovno priznanje koje je potom uslijedilo na državnoj razini s ponosom i danas ističemo.

Projekti integracije su uvijek dobro vrijeme za provođenje (re)organizacijskih promjena. Naše zadnje veliko „organizacijsko pospremanje“ dogodilo se krajem 2014.g., kada su organizacijske promjene osmišljene sa ciljem unapređenja učinkovitosti određenih poslovnih procesa, podizanja standarda korporativnog upravljanja te osiguranja optimizacije troškova. Značajan broj integracijskih projekata koje smo uspješno realizirali potvrđuju da su ljudi, naši zaposlenici, najveća vrijednost i najveći resurs naše banke te da praktički ne postoji nešto što ne možemo sami obaviti. 

Više...