Novi način komunikacije s OTP bankom d.d.

OTP banka d.d. od sada nudi mogućnost brže i jednostavnije komunikacije s bankom kako bi svojim klijentima i svima zainteresiranima pružila sve potrebne informacije. Komunikaciju možete provesti putem widgeta u donjem desnom kutu web stranice banke te putem opcije „Korisnička podrška“ u aplikaciji mobilno bankarstvo OTP banke d.d.

Za uspostavu izravne komunikacije s agentom Kontakt centra OTP banke d.d. dovoljna vam je samo internetska veza. Ukoliko preferirate dopisivanje kao oblik komunikacije, pristupite chat opciji i dopisujte s agentom Kontakt centra, a ako vam je draži razgovor s agentom, možete ga provesti bez slike putem audio poziva ili putem video poziva. U slučaju uspostave chata, audio ili video poziva nakon prijave u aplikaciju mobilnog bankarstva neće biti potrebno provoditi dodatnu identifikaciju.

OTP banka d.d. svakodnevno radi na unaprjeđenju poslovnih procesa kako bi svojim klijentima olakšala poslovanje s bankom. Stoga je nova opcija komunikacije samo prvi korak prema ostvarivanju konačnog cilja, a to je omogućiti klijentima i ne klijentima banke provođenje svih radnji i transakcija bez potrebe za dolaskom u poslovnicu kako bi banka bila dostupna svima gdje god se nalazili.