Platni promet u zemlji

Kako bismo umanjili vaše troškove te povećali brzinu pružanja usluga kao osnovni koncept platnog prometa postavili smo jednostavnost i učinkovitost.
Kvalitetno obavljanje domaćeg platnog prometa OTP banke temelji se na razgranatoj mreži poslovnica i na primjeni najsuvremenijih tehnoloških rješenja.
Kao mjesto obavljanja platnog prometa možete odabrati poslovnice Banke ili FINA-e.

Zašto izabrati OTP banku?

  • otvaranje svih računa na jednom mjestu u kratkom roku
  • nesmetano korištenje svih vaših sredstava, uključujući i tekuće prilive
  • izbor opcije i vremena izvršenja naloga
  • mogućnost zadavanja naloga unaprijed
  • sigurnost i brzina poslovanja
  • veći obrtaj novca, zbog brzog izvršenja transakcija
  • brže i lakše dobivanje kredita, jamstava, akreditiva...
  • konkurentne naknade

Naravno, sve ovo podrazumijeva otvoren račun za redovno poslovanje u OTP banci. Račun za redovno poslovanje možete otvoriti u bilo kojoj od poslovnica OTP banke.

Ako želite zadavati platne naloge direktno iz vašeg ureda bez dolaska u poslovnice Banke i imati uvid u informacije o vašem poslovanju, na usluzi vam je eLEMENT@ - Internet bankarstvo za tvrtke i obrtnike.

Informacije o vašem poslovanju

Izvode o prometu i stanju na vašim računima možete preuzimati po prometu, dnevno, tjedno, 15-dnevno ili mjesečno u poslovnici Banke ili na druge načine ugovorene između vas i Banke.

Informacije o stanju i prometu po vašim računima možete dobiti pozivom na Kontakt centar OTP banke 0800 21 00 21 ukoliko ste korisnik tokena s najvišim ovlastima eLEMENT@ internet bankarstva za poslovne subjekte

 

 

Dostava podataka za knjiženje plaća

 

Podnošenje naloga za uplatu plaće moguće je dostaviti na sljedeće načine:

  • Putem eLEMENT@ Internet bankarstva za tvrtke i obrtnike. Dostava podataka i uplata plaća ovim putem je najjednostavnija jer cijeli posao obavljate iz svog ureda.
  • U poslovnicu Banke

Ukoliko niste korisnik eLEMENT@ Internet bankarstva za tvrtke i obrtnike, Zahtjev za ugovaranje ove usluge možete dostaviti u svim poslovnicama OTP banke, a za dodatne informacije o načinu kako možete postati korisnikom eLEMENT@-e obratite se našem Kontakt centru na broj  0800 21 00 21 .

 

Sukladno SEPA standardu dosadašnji format elektroničke datoteke za isplatu plaća (txt datoteka) se zamjenjuje porukom pain.001.001.03 (xml datotekom). Račun terećenja je u banci u koju se dostavlja datoteka pain.001, a banka proslijeđuje naloge u banke primatelja plaćanja. Vezano za isplatu plaća, kroz datoteku pain.001.001.03 moguće je izvršiti:

1. Direktnu pojedinačnu uplatu plaće na račun zaposlenika - vidljiva kao pojedinačna stavka na izvodu transakcijskog računa isplatitelja plaće

2. Zbirnu uplatu plaće korištenjem pain.001 xml datoteke sa korištenjem opcije "batch booking - TRUE" - omogućava terećenje transakcijskog računa isplatitelja plaće u jednom iznosu i odobrenje više tekućih rečuna primatelja u različitim bankama

Podatak model i poziv na broj primatelja/platitelja je obavezan podatak koji je popunjen u skladu s Jedinstvenim pregledom osnovnih modela i poziva na broj koji je objavljen na stranicama FINE.

 

Detaljnije informacije o načinu popunjavanja naloga za isplatu plaće pronađite pod korisnim informacijama. Za sve dodatne informacije obratite se vašim komercijalistima ili djelatnicima poslovnica u koje dostavljate podatke o plaćama.

Dokumentaciju potrebnu za implementaciju HRK SEPA platne sheme možete pronaći na stranici http://www.sepa.hr/.