Platni promet u zemlji

Kako bismo umanjili vaše troškove te povećali brzinu pružanja usluga kao osnovni koncept platnog prometa postavili smo jednostavnost i učinkovitost.
Kvalitetno obavljanje domaćeg platnog prometa OTP banke temelji se na razgranatoj mreži poslovnica i na primjeni najsuvremenijih tehnoloških rješenja.
Kao mjesto obavljanja platnog prometa možete odabrati poslovnice Banke ili FINA-e.

Zašto izabrati OTP banku?

  • otvaranje svih računa na jednom mjestu u kratkom roku
  • nesmetano korištenje svih vaših sredstava, uključujući i tekuće prilive
  • izbor opcije i vremena izvršenja naloga
  • mogućnost zadavanja naloga unaprijed
  • sigurnost i brzina poslovanja
  • veći obrtaj novca, zbog brzog izvršenja transakcija
  • brže i lakše dobivanje kredita, jamstava, akreditiva...
  • konkurentne naknade

Naravno, sve ovo podrazumijeva otvoren račun za redovno poslovanje u OTP banci. Račun za redovno poslovanje možete otvoriti u bilo kojoj od poslovnica OTP banke.

Ako želite zadavati platne naloge direktno iz vašeg ureda bez dolaska u poslovnice Banke i imati uvid u informacije o vašem poslovanju, na usluzi vam je eLEMENT@ - Internet bankarstvo za tvrtke i obrtnike.

Informacije o vašem poslovanju

Izvode o prometu i stanju na vašim računima možete preuzimati po prometu, dnevno, tjedno, 15-dnevno ili mjesečno u poslovnici Banke ili na druge načine ugovorene između vas i Banke. Informacije također možete dobiti:

 

Dostava podataka za knjiženje plaća

 

Podnošenje naloga za uplatu plaće moguće je dostaviti na sljedeće načine:

  • Putem eLEMENT@ Internet bankarstva za tvrtke i obrtnike. Dostava podataka i uplata plaća ovim putem je najjednostavnija jer cijeli posao obavljate iz svog ureda.
  • U poslovnicu Banke

Ukoliko niste korisnik eLEMENT@ Internet bankarstva za tvrtke i obrtnike, Zahtjev za ugovaranje ove usluge možete dostaviti u svim poslovnicama OTP banke, a za dodatne informacije o načinu kako možete postati korisnikom eLEMENT@-e obratite se našem Kontakt centru na broj 072 201 555.

 

Sukladno SEPA standardu dosadašnji format elektroničke datoteke za isplatu plaća (txt datoteka) se zamjenjuje porukom pain.001.001.03 (xml datotekom). Račun terećenja je u banci u koju se dostavlja datoteka pain.001, a banka proslijeđuje naloge u banke primatelja plaćanja. Vezano za isplatu plaća, kroz datoteku pain.001.001.03 moguće je izvršiti:

1. Direktnu pojedinačnu uplatu plaće na račun zaposlenika - vidljiva kao pojedinačna stavka na izvodu transakcijskog računa isplatitelja plaće

2. Zbirnu uplatu plaće korištenjem pain.001 xml datoteke sa korištenjem opcije "batch booking - TRUE" - omogućava terećenje transakcijskog računa isplatitelja plaće u jednom iznosu i odobrenje više tekućih rečuna primatelja u različitim bankama

Podatak model i poziv na broj primatelja/platitelja je obavezan podatak koji je popunjen u skladu s Jedinstvenim pregledom osnovnih modela i poziva na broj koji je objavljen na stranicama FINE.

 

Detaljnije informacije o načinu popunjavanja naloga za isplatu plaće pronađite pod korisnim informacijama. Za sve dodatne informacije obratite se vašim komercijalistima ili djelatnicima poslovnica u koje dostavljate podatke o plaćama.

Dokumentaciju potrebnu za implementaciju HRK SEPA platne sheme možete pronaći na stranici http://www.sepa.hr/.