Posebne mjere pomoći klijentima OTP banke nakon razornog potresa

 

Posebne mjere pomoći klijentima OTP banke nakon razornog potresa

 

OTP banka je pripremila paket mjera pomoći za sve svoje klijente koji su pogođeni katastrofalnim potresom koji je pogodio Sisačko – moslavačku županiju. Uz ukupni iznos paketa donacija od 3,5 milijuna kuna koje smo usmjerili pogođenom području, svim našim klijentima želimo pomoći u uspostavljanju što brže i lakše normalizacije njihovog svakodnevnog života.

 

Mjere pomoći za građane klijente OTP banke

Za naše klijente, građane na području Sisačko-moslavačke županije ili okolnih županija (Zagrebačka, Karlovačka ili Krapinsko-zagorska županija), kojima je nekretnina u mjestu boravišta ili prebivališta pogođena potresom i oštećena pripremili smo cijeli paket mjera kako bi im pomogli u ovim iznimno teškim trenucima.

 

Klijenti se mogu prijaviti za moratorij na prethodno uredno servisirane kreditne putem web obrasca , pozivom našem kontakt centru putem besplatnog telefona 0800 21 00 21 ili fizički dolaskom u poslovnicu ispunjavanjem zahtjeva na za to predviđenom obrascu

Rok na koji se odobrava moratorij ovisi o stupnju oštećenja nekretnine (koja služi za stanovanje ili u kojoj se obavlja djelatnost):

  1. Neuporabljiva (''crvena'' oznaka uporabljivosti nekretnine) – klijent je u mogućnosti zatražiti moratorij u trajanju od 12 mjeseci
  2. Privremeno neuporabljiva (''žuta'' oznaka uporabljivosti nekretnine) – klijenti mogu zatražiti moratorij u trajanju od 6 mjeseci
  3. U slučaju da u trenutku predavanja zahtjeva za moratorij nadležne službe nisu dodijelile oznake uporabljivosti nekretnine, na temelju procjene samog klijenta može se ponuditi moratorij u trajanju od 6 mjeseci uz mogućnost produženja za sljedećih 6 mjeseci u slučaju naknadne ocjene neuporabljivosti nekretnine (''crvena'' oznaka uporabljivosti nekretnine)

Iznimno od navedenog, klijenti s područja pogođenom potresom koji nemaju neuporabljivo i privremeno neuporabljivo označenu nekretninu, ali čija su primanja smanjena ili onemogućena, odnosno čije je poslovanje pogođeno zbog posljedica potresa, mogu zatražiti moratorij u trajanju od 6 mjeseci,

Trajanje novoodobrenih moratorija na temelju potresa ne zbraja se trajanjem moratorija koji su odobreni u sklopu COVID-19 mjera.

Krajnji rok za podnošenje zahtjeva za mjerom olakšanja odnosno ugovaranjem moratorija je 30. lipnja 2021.g.

Klijenti OTP banke d.d. koji ispune uvjete odobrenja moratorija na kredite neće imati nikakve dodatne troškove obrade kredita uključujući i troškove solemnizacije aneksa ugovora o kreditu.

 

Mjere pomoći za poslovne klijente OTP banke

Pozivamo sve naše poslovne klijente kojima je poslovanje narušeno zbog posljedica niza potresa koji su pogodili ovo područje da kontaktiraju svog Savjetnika za poslovne odnose, koji su im na raspolaganju za sve konkretne informacije i savjete kako bi zajednički mogli pronaći najbolje rješenje za buduće reguliranje načina ispunjavanja kreditnih obveza. Banka će svakom klijentu pristupiti individualno i to sa ciljem da se olakša postojeća situacija na, upravo za tog klijenta, najpogodniji način.

Do konačne obrade vaših zahtjeva banka neće pokretati nove mjere prisilne naplate bez obzira na eventualna kašnjenja u podmirivanju kreditnih obveza.

 

Svim našim cijenjenim klijentima za sve dodatne informacije i pitanja na raspolaganju je naš Kontakt centar putem e-maila info@otpbanka.hr ili pozivom na besplatni info telefon 0800 21 00 21.